FLC Danmark etablerer professionel bestyrelse
FLC Danmark etablerer professionel bestyrelse

Vi er igennem de seneste år vokset målt på mange parametre. Rejsen fortsætter, og derfor tager vi nu det næste skridt ved at etablere en professionel bestyrelse.

FLC er igennem de seneste år vokset målt på mange områder. Rejsen fortsætter, og derfor tager vi nu det næste skridt ved at etablere en professionel bestyrelse, som i tæt samarbejde med direktionen skal realisere, at vi når nye mål for FLC Danmark. Vi glæder os over, at Ole Eklund og Dennis Ejlersen begge har accepteret udfordringen og er tiltrådt som henholdsvis ny bestyrelsesformand og bestyrelsesmedlem. Ole er en både kendt og anerkendt profil fra IT-branchen. Han har viden og erfaring fra IT-branchen og erfaring med ledelse på et højt niveau bl.a. fra hans mange år i ALSO Group. Dennis er en stærk og ligeledes anerkendt CFO profil. Han har et bredt kendskab til og erfaring indenfor økonomi. Han har haft ansvaret som CFO i flere kendte vækstvirksomheder, og er i dag CFO i en mangeårig dansk tøjproducent.

Ole Eklund udtaler selv … ”Jeg har fulgt FLC Danmark i mange år og har som leverandør haft et særdeles positivt samarbejde med FLC. FLC Danmark er en overordentlig velrespekteret virksomhed, som har vist evnen til at skabe langvarige, stærke relationer til kunder, leverandører og andre interessenter, samtidig med at virksomheden kontinuerligt har vist en sund økonomi. Virksomheden drives og guides af et stærkt værdisæt, ”FLASH”, med afsæt i faglighed, ansvarlighed og loyalitet.

Dennis Ejlersen udtaler selv … ”Jeg har fra kundesiden fulgt FLC Danmark i en længere årrække og har altid haft et særdeles positivt samarbejde med FLC Danmark. Kundeforholdet beror tydeligt på en høj grad af forståelse og tilpasningsparathed i forhold til de behov, den enkelte kunde har, og en altid seriøs tilgang til de enkelte opgaver, store som små. En egenskab, jeg oplever, adskiller FLC Danmark fra de fleste øvrige i branchen.

Både Ole og Dennis er glade for at få muligheden for at arbejde helt tæt med FLC Danmark og bidrage til virksomhedens fortsatte vækst og værdiskabelse for FLC Danmarks kunder”.