IT-SERVICE

Alle virksomheder har behov for en stabil og sikker IT-løsning, som hver dag levere høj hastighed til brugerne. Alle IT-løsninger skal løbende holdes opdateret, og de fejl som opstår skal elimineres hurtigt og effektivt. Vi er af den opfattelse, at man i høj grad kan vurderer sin IT-samarbejdspartner, når noget går galt. Ingen er fejlfri, det handler derfor i høj grad om, hvor effektiv man er til at udbedre fejl og hvordan man gør det.

FLC har 3 serviceteams, som alle bidrager til at vi hver dag kan levere en høj kundeservice og tilfredshed. Vores helpdesk, drift og leveranceteams sikrer tilfredshed i hverdagen, uanset om I har behov for at få implementeret nye løsninger eller har brug for hjælp.

IT-Aftale

Ingen services, uden en aftale.

Vi får positive respons fra vores kunder, som er meget tilfredse med at de får én faktura hver måned. Fakturaen dække alle services og forskellige licenser, så man altid har et præcist overblik over virksomhedens omkostninger.

Vi samler således alle omkostninger, som kan nedbrydes til en månedlig betaling. Heri kan der også indgå licenser, som egentlig ikke udbydes på månedsbasis – det faciliterer vi i FLC for at sikre jer et godt overblik. I en IT-Aftale indgår alle services eksempelvis overvågning, opdatering, garanti og tilkald, daglig backupkontol og meget mere.

"Jeg har gennem de seneste fire år haft fornøjelsen af at have Torben og FLC Danmark som IT-leverandør. Torben og FLC har et unikt fokus på sine kunder og arbejder benhårdt med fokus på, at sikre værdiskabelse for sine kunder. Konkret har dette betydet, at interne opgaver løbende er blevet outsourcet til FLC, at der proaktivt er blevet arbejdet med omkostningerne samt at FLC altid har været tilgængelig og nærværende, på trods af vores globale aktiviteter. Desuden sker det altid på et fundament af fagligt fokus. De varmeste anbefalinger herfra."

Toni Brandenhoff

CFO

Cryos International

Torben er en professionel rådgiver og sparringspartner. I mere end 20 år har FLC sikret de rette IT løsninger for Schultz Seating Group. Et værdsat samarbejde.

Mie Thumand

Executive Assistant

Schultz Seating Group A/S

FLC har været vores IT leverandør på alt undtagen vores ERP system næsten siden vores firma blev stiftet i 2004. Jeg kan kun give Torben og FLC mine bedste anbefalinger, da Torben formår at tale et sprog, som man forstår selvom man ikke er IT-mand. Samtidig holder han også altid sit ord og tænker ikke kun på omsætning, men mindst ligeså meget på at vi får den løsning som passer bedst til os.

Kathrine Gran Hartvigsen

Head of product development/sourcing and Founder/Owner

Gran Living & AYTM

Hvor mange virksomheder har succes med samme IT leverandør i over 10 år?? Nej, det sker ikke tit. Vi har i over 15 år kun brugt FLC Danmark, og udviklet en forståelse for hinandens behov, som er langt mere værd end om en konsulenttime koster lidt mere eller mindre.

Tilliden og forventningsafstemningen er i særklasse -så jeg må konstatere FLC Danmark under Torben Høiberg’s ledelse er en perfekt samarbejdspartner for BetaPack.

Jens Thomsen

CEO

BetaPack A/S

Vi er tilfredse med valget af FLC Danmark som vores IT-samarbejdspartner, fordi det fungerer på alle områder.

Ved henvendelser til FLC får man altid en god betjening, og de opgaver, vi henvender os om, bliver løst. Når vi skal bruge nyt udstyr, henvender vi os altid til FLCs salgsafdeling, hvor vi føler os trygge ift. den rådgivning, vi får. Vi er særligt tilfredse med responstiden efter rådgivning, idet vi altid modtager tilbud hurtigt efter rådgivningen. Esben i FLC er særlig god til at rådgive om valget af licenser, så vi kan træffe de rigtige beslutninger herom.

Årsmøderne, som afholdes, ser vi som værdiskabende, fordi vi der sammen med FLC gennemgår vores nuværende setup og drøfter mulige og nødvendige tiltag og ændringer. FLC indkalder årligt til møderne og er rigtig gode til at følge op på det, som vi aftaler på årsmøderne.

Vi er særligt tilfredse med FLCs driftsteam, som for nylig reagerede hurtigt ift. forsøg på angreb udefra. FLC lukkede hurtigt af og gennemførte andre actions, så vi kunne føle os trygge. Efter hændelsen blev vores setup evalueret, og vi modtog forslag til forbedring af sikkerheden, som nu gennemføres. Det var positivt at opleve den hurtige respons og fokus, der var fra FLC.

Jeg føler altid, man kan komme i kontakt med ledelsen, hvis der er behov herfor, og der er altid lydhørhed overfor ønsker om ændringer eller andet.

Gitte Lokjær

Administrationschef

INNOVA Advokatfirma

Kundeservice

Ingen IT-løsning kan holdes i luften uden behov for adgang til en kundeservices. Vores kundeservices hjælper jer med udbedring af de fejl, som opstår i hverdagen. Vi hjælper jer også, hvis der opstår opgaver, som I ikke selv kan udføre.

Vores kundeservice løser opgaver ud fra fast beskrevne arbejdsgange, som sikrer en hurtig og effektiv løsning. Vi benytter et avanceret sagssystem, som sikrer at vi overholder vores aftale med jer (Service Level Agreement). Vi forholder os til de opgaver som modtages pr. telefon, mail eller via vores kundeservicesystem on-line indenfor 15 minutter, vi kontakter jer indenfor 1 time og har fokus på at opgaver skal være udbedret indenfor maks. 2 timer.

Vi tilbyder en særlig VIP-kundeservice til virksomheder med +100 brugere. Denne service betyder, at I vil blive mødt af en velkomst, som signalerer at det er jeres egen kundeservice I ringer til.

Driftservice

Overvågning, vedligeholdelse og eskarlering

Vi sørger for at overvåge de dele af jeres samlede løsning som I ønsker. Overvågningen sker med reaktion på fejl indenfor normal arbejdstid eller 24x7x365, efter aftale med jer. Vi anvender her et af de mest avancerede systemer, som overvåger alt fra servernedbrud til specifikke fejl i programmer. I vælger selv, hvor meget vi skal overvåge og hvilken reaktion I ønsker pr. enhedstype (servere, firewalls, switche, klientudstyr, print og kopi, smartphones m.m.).

Vi vedligeholder desuden jeres løsning, så den fungerer effektivt. Her er der typisk tale om opdatering af udstyr – herunder eksempelvis systemopdateringer af servere og klientudstyr, men naturligvis også firmware i servere, firewalls, switche m.v. Vi dokumenterer vores services via månedlig rapportering. Omfanget af rapporteringen og indholdet i rapporteringen aftales altid separat fra kunde tl kunde, da krav, ønsker og behov herfor er forskelligt.

Der kan opstå situationer, hvor I rammes af fejl eller angreb, som kan berøre flere eller alle brugere. I situationer som er driftkritiske og hvor flere brugere er ramt, så er der behov efor en lynhurtig reaktion, det er de situationer, hvor vores eskaleringsteam aktiveres. Afhængig af omfanget af den kritiske situation, så handler vi forskelligt – der er typisk tale om, at der skal udarbejdes en specifik plan for, hvordan vi får stabiliseret jeres situation. I disse tilfælde holder vi jer løbende opdateret med et forud aftalt interval.

Faste besøg

Leverance

Vi tilbyder on-site service, hvor vi er på besøg hos jer i x antal timer med et fast interval. Det kan eksempelvis være hver uge, måned e.l. De faste besøg får vi positiv respons på, idet mange oplever det således, at de har deres egen IT-Afdeling, når vi er på besøg. Vi udfører her almindelige serviceopgaver og udbedre problemstillinger som ikke haster.

Vi står naturligvis også for implementering af både små og store løsninger, herunder f.eks levering og tilslutning af nyt udstyr (stationær eller bærbar pc, nye skærme, printere m.m.) eller større løsninger som f.eks. ny serverinfrastruktur, firewalls, switche eller WiFi løsninger.

on-site service

Implementering

Blandt de mest almindelige udfordringer er høj hastighed. Alle forventer lynhurtig reaktion uanset hvad der arbejdes med, og netop på dette punkt kan forsinkelser til og fra skytjenester i visse tilfælde være en udfordring. Uanset hvilken serverløsning man har valgt, så har selve storageløsningen en stor betydning for den hastighed, som leveres ud til brugerne.

Når man betragter HPE Storageløsninger, så findes der en HPE storageløsning til ethvert behov og økonomi. Vi har specifikt gode erfaringer med HPEs Nimble Storageserie, som vi gerne præsenterer for jer på et personligt møde. Nimble storageløsninger lever bare op til kundernes forventninger på så mange områder.

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.