Hvem er FLC?

“For at levere de rigtige produkter og løsninger, kræves en god dialog og gensidig forståelse”

Hos FLC går vi meget op i, at finde den rigtige løsning til kunden. Det hele er ikke bare sort og hvidt, og med den rette kommunikation, kan vi finde den perfekte løsning, uanset hvilke krav der bliver stillet.

Vi er ikke om de fleste

Vi er ikke som de fleste. Vi værner om vores værdier og stiller store krav til os selv, fordi det sikrer, at vi kan glæde os over at samarbejde med vores kunder igennem mange år. 40% af vores kunder har uafbrudt igennem 15 – 29 år, haft os som deres foretrukne primære IT-samarbejdspartner.

FLC Danmark tilbyder danske erhvervsvirksomheder et udbytterigt samarbejde, hvor vi tager ansvaret for IT, i det omfang den enkelte kunde ønsker det. Vi tager ansvaret for rådgivning, levering og implementering af nye produkter og løsninger. Dertil tilbyder vi et bredt udvalg af IT-services, som sikrer hurtig reaktion, hjælp og fejludbedring, når noget ikke fungerer. Vores udvalg af services omhandler eksempelvis proaktiv overvågning, opdatering og vedligeholdelse samt helpdesk services inkl. eskalering og beredskab, så selv driftskritiske situationer er under fuld kontrol.

Esben Vidstid og Torben Høiberg

Vores Værdier

Faglighed
Vi prioriterer certificeringer , erfaringer og tekniske kompetencer
Loyalitet
Vi sikrer balance mellem kundens krav og FLC’s renommé
Ansvarlighed
Vi har fokus på opgaver, indtil de er løst til kundens tilfredshed
Stolthed
Vi fortæller engageret hvad FLC står for og hvem vi er
Holdspiller
Vi sammensætter det team, der kompetencemæssigt bidrager bedst

Vores medarbejdere

Hos FLC er vores medarbejdere fordelt ud på 5 forskellige teams: rådgivning, administration, helpdesk, drift og leverance. Vi har nøje sammensat disse teams, så vores kunder får den bedst mulige oplevelse, uanset i hvilken kontekst de møder vores engagerede medarbejdere.

Vores medarbejdere

Vores mission

Vi gør os umage. Vi leverer IT, baseret på de til kundens og opgavens bedste produkter og services. Vi rådgiver hver enkelt kunde, så de får den bedst mulige løsning – tilpasset deres situation. Vi leverer services, som sikre den højeste grad af tilgængelighed, samt den mest effektive problemløsning, hvis uheldet er ude.

Vores vision

Vi vil være den foretrukne IT-samarbejdspartner for professionelle virksomheder målt på oppetid, stabilitet og sikkerhed. Vi ser IT strategisk, taktisk og operationelt.

Vi vil være anerkendt som en ansvarlig, kompetent og nærværende IT-samarbejdspartner.

Vi vil skabe og udvikle et miljø, hvor kunder, kolleger og leverandører inspireres menneskeligt, fagligt og intellektuelt.