LICENSER OG SIKKERHED

Du tænker måske over, om ”Licenser og sikkerhed” hører sammen? Svaret er både ja og nej, men da man for at opnå en høj sikkerhed ofte skal forholde sig til licenser, så har vi valgt at slå ”licenser og sikkerhed” sammen i et af vores i alt seks forretningsområder.

Licenser

Licenser bliver i stigende grad mere og mere omfattende at holde styr på. Verden er i konstant forandring, det gælder også licenser, som i højere grad er baseret på månedlige abonnementer fremfor køb og eje.

I et samarbejde ser vi det naturligt at hjælpe mest muligt. Vi tilbyder derfor at tage ansvar for jeres licenser så vidt det er muligt. Vi har teknologi til rådighed, som sikrer et præcist overblik over de licenser, som er installeret på jeres udstyr.

Vi tilbyder rigtig mange licenser til både servere og klienter. Vi forholder os altid til, om det er mest rentabelt at eje eller leje. Det gør vi fordi det er nødvendigt, for at kunne yde jer den bedste rådgivning, når I står overfor investeringer.

FLC tilbyder at gennemføre licenskontrol med fast interval, så I ikke betaler for licenser, som ikke er aktive. Vi ser rigtig mange tilfælde, hvor der ikke er overblik over aktive licenser, hvilket medfører unødvendige omkostninger.

"FLC er en stor hjælp for mig, man er altid positiv og imødekommende, FLC har i mange år, sørget for at jeg har den bedste løsning, servicen er altid god. Stor tak Torben og teamet."

Wagner Mortensen

Direktør

"Hos Torben/FLC får vi leveret løsninger, der er unikt tilpasset vores behov og ønsker. Vores samarbejde startede i det små og er siden vokset, så FLC nu er vores primære IT leverandør. Jeg kan derfor klart anbefale Torben/FLC, som leverandør af IT løsninger."

Rasmus Oudal Edberg

CIO

Cryos International

"Contrast Company A/S - Lars Frandsen har arbejdet sammen med FLC Danmark og Torben Høiberg i mere end 10 år. Vi har været meget tilfredse med samarbejdet som har varieret meget gennem årene. Torben har været god til at følge med udviklingen og tilbyde de løsninger vi har haft brug for. Vi har oplevet at der er fokus på at få løst vores IT udfordringer med fleksible løsninger som er tilpasset vores forhold. Jeg vil gerne anbefale andre FLC Danmark/Torben Høiberg hvis I skal have løst IT opgaver."

Lars Frandsen

Financial Manager, Contrast Company A/S

Contrast Company A/S

"Har været kunde hos Torben, FLC i +21 år - og regner bestemt med at 'blive' de næste mange år. De har en professionel tilgang til opgaver og udfordringer, og de lytter til os, når vi kommer med forespørgsler. Alle opgaver løst til vores fulde tilfredshed, så vi anbefaler helt klart FLC."

Birgitte Thornfeldt

Kontorassistent

Dana Electric Århus A/S

"Torben er en professionel rådgiver og sparringspartner. I mere end 20 år har FLC sikret de rette IT løsninger for Schultz Seating Group. Et værdsat samarbejde."

Mie Thumand

Executive Assistant

Schultz Seating Group A/S

Sikkerhed

Sikkerhed er et meget omfattende område at forholde sig til, ikke mindst efter opstramning af reglerne omkring GDPR.

Betragter vi sikkerhed overordnet uden at forholde os direkte til GDPR, så er der rigeligt at forholde sig til. Hvis man betragter en virksomhed udefra og ind, så skal man som udgangspunkt forholde sig til følgende punkter:

• Firewall
  • Servere
  • Backup
  • WiFi
  • Klienter - herunder BYOD
  • Print / Kopi
  • Adgang til services (abonnementservices som f.eks. Office 365 o.l.)
  • Brugere

Vi har naturligvis fokus på sikkerhed i vores samarbejde med erhvervsvirksomheder. Vi tilbyder en grundig gennemgang af de mange områder, så du som kunde kan føle dig sikker. Du skal blot forholde dig til de spørgsmål, som vi vil bede dig besvare, hvis du ønsker et uforpligtende møde omkring sikkerhed.

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.