SIKKERHED

Sikkerhed er et meget omfattende område at forholde sig til, ikke mindst efter opstramning af reglerne omkring GDPR.

Betragter vi sikkerhed overordnet uden at forholde os direkte til GDPR, så er der rigeligt at forholde sig til. Hvis man betragter en virksomhed udefra og ind, så skal man som udgangspunkt forholde sig til følgende punkter:

  • Firewall
  • Servere
  • Backup
  • WiFi
  • Klienter - herunder BYOD
  • Print / Kopi
  • Adgang til services (abonnementservices som f.eks. Office 365 o.l.)
  • Brugere

Vi har naturligvis fokus på sikkerhed i vores samarbejde med erhvervsvirksomheder. Vi tilbyder en grundig gennemgang af de mange områder, så du som kunde kan føle dig sikker. Du skal blot forholde dig til de spørgsmål, som vi vil bede dig besvare, hvis du ønsker et uforpligtende møde omkring sikkerhed.

"Altid kompetent rådgivning og hurtig problemløsning på et fagligt højt niveau."

Finn G. Husumn

Account Manager

BetaPack

Vi har været meget tilfredse med samarbejdet med FLC Danmark. Der er altid hurtig respons på langt de fleste opgaver.

Når jeg besøger FLC, så oplever jeg altid imødekommenhed, venlighed og hjælpsomhed – selvom det kun er omkring én gang om året

Salgsafdelingen viser forståelse for vores behov, og der er altid hurtig opfølgning på vores henvendelser, hvilket gør samarbejdet smidigt og effektivt.

Jeg sætter stor pris på, at FLC hvert år tager initiativ til at mødes og spørge os direkte, om FLC selv lever op til forventningerne, og om der er noget, vi ønsker anderledes eller mere af. Det viser en modig og åben tilgang til samarbejdet.

Helpdesk leverer hurtige løsninger, og selvom der nogle gange opstår små fejl, bliver disse altid fulgt op og rettet hurtigt – typisk ved oprettelse af nye brugere og kalenderrettigheder.

Driftsteamet er også hurtige til at løse problemer og følger altid godt op, hvilket skaber tryghed i vores drift.

Ledelsen hos jer oplever vi som meget lydhør og med godt dokumenterede processer. Alt i alt føler vi os godt taget hånd om og ser frem til at fortsætte det gode samarbejde.

Michael Jonasen

Landinspektør

Land & Plan A/S

"Vi har været kunde hos FLC gennem de seneste 11 år. Vi er glade for fagligheden, sparringen og den gode service vi bliver mødt med. Ordentlighed og nærvær er nøgleord som vi sætter pris på og er værdier vi deler. Derfor er det et godt match og vi er glade for at fortsætte samarbejdet."

Michael Mors Larsen

CEO

A/S Villy Jensen

"Vi har et superfint samarbejde - vi oplever FLC Danmark som proaktive og udviklingsorienterede samarbejdspartnere - det skaber god tryghed om hele vores it-funktion."

Preben Dunker

Økonomidirektør, Statsautoriseret revisor

Ejendomsselskabet Olav de Linde

"I Kebe har vi haft samarbejde med FLC i 17 år. Samarbejdet er altid nærværende og med hurtig opfølgning på tingene. Problemer bliver fulgt til dørs og løst. Jeg kan varmt anbefale FLC som partner."

Henrik Schougaard

Managing Director at Kebe A/S and Owner

Kebe A/S

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.