Vores medarbejdere

Hos FLC er vores medarbejdere fordelt ud på 5 forskellige teams: rådgivning, administration, helpdesk, drift og leverance. Vi har nøje sammensat disse teams, så vores kunder får den bedst mulige oplevelse, uanset i hvilken kontekst de møder vores engagerede medarbejdere.

Direktion og salg

Du kan betragte vores salgsafdeling som rådgivere, idet vi ser det som vores opgave at rådgive dig i forhold til investering, som du påtænker at gennemføre uanset størrelsen. Vi sætter en ære i at sikre dig, at du altid træffer det rigtige valg, derfor stiller vi altid forskellige spørgsmål, med det formål at afstemme hvilket behov du har, selv ved investering i en helt almindelig pc og naturligvis i særdeleshed ved større investeringer. Hos FLC Danmark har vi ingen diverse kunder, men udelukkende faste kunder eller ambassadør kunder (opnås efter 15 års samarbejde med FLC), da vi ønsker primært at bruge tiden på de kunder, som er loyale overfor samarbejdet. Den tid vi sparer på diverse kunder, bruger vi bl.a. på at afholde et årligt statusmøde, hvor vi gennemgår samarbejdet fra a-z.

Administration

Vores medarbejdere i administrationen har en vigtig rolle, idet de arbejder for alle teams i FLC Danmark. Her varetages mange forskellige funktioner, idet medarbejderne her sørger for vores reception, daglige indkøb af produkter til løsninger samt projektkoordinering, så systemkonsulenterne altid har deres kalender fuldt med opgaver, som skal udføres.

Trine Hjortshøj

Receptionist / kontorassistent
Marianne Kristensen

Indkøbsansvarlig
Tanja Udsen Jessen

Projektkoordinator
Niels Høgh Høiberg

Grafiker / marketingsassistent
Bente Boye Rasmussen

Økonomiansvarlig

Systemkonsulenter

Vores systemkonsulenter har overordnet ansvaret for vores kunders løsning, og er også det team, som er på besøg, når noget skal implementeres, fejlrettes e.l. Systemkonsulenterne kommer også løbende på faste besøg, hvis man ønsker det. Vi har gode erfaringer med faste besøg, som skaber nærvær og stærkere relationer.

Bax Nguyen

Michael Bærendsen

Flemming W. Jørgensen

Mikkel Jakobsen

Overvågning og eskalering

Vores medarbejdere i dette team har ansvaret for hver dag at monitorere de mange servere, firewalls, switche samt klienter, som hver dag er i drift ved vores kunder. Via en professionel software løsning overvåges alle enheder 24x7x365, men reaktion enten i dagtimerne eller døgnet rundt. Systemet sørger for at advare os, hvis der opstår fejl, så vi kan reagere hurtigt og effektivt.

Nicki Patrzalek

Brian Rohde

Christoph Møller Bendixen

Nicolai Jensen

IT-driftsassistent

Helpdesk

Vores medarbejdere i helpdesk teamet står hver dag på mål for at sikre, at du altid kan komme igennem til os, samt at du hurtigt og effektivt får løst den opgave eller det problem, som forhindre dig i at komme videre med dine opgaver. Det er vores målsætning at besvare alle opkald indenfor 1 minut samt at løse din opgave indenfor 30 minutter, trækker sagen længere ud, så sendes den videre til vores overvågning og eskalerings team.

Telefon indenfor normal åbningstid: 7020 9296
Vagttelefon, udenfor normal åbningstid: 7020 9293 se særlige vilkår her