Printløsninger

Er du tryg ved den løsning og aftaleform din virksomhed benytter lige nu?

Når vi spørger på denne måde, er det bevidst tvetydigt, idet printverdenen er fyldt med aftaler som ikke altid sikrer kunden optimal økonomi og frihed. Desuden overser mange nødvendigheden af, at se på om der er taget hånd om selve IT sikkerheden i løsningen.

Printsikkerhed

HP er kendt som den markedsledende IT-producent og udbyder af LaserJet print og MFP-løsninger. Gennem teknologi og erfaring har HP de seneste år implementeret en række innovative sikkerhedsfunktioner, som beskytter printeren, data og dokumenter mod de stadig stigende trusler udefra.

åben og fair afregning

FLC tilbyder fleksible aftaler, der ikke binder dig mange år frem. Du kan lave en aftale med helt ned til ét års løbetid. Aftalerne indeholder ikke minimumsvolumen der skal printes pr. måned, kvartal eller år. Så hvis du spare på tonerdækningen / volumen, vil det komme dig til gode i forhold til den løbende afregning

Design og funktionalitet

Med HP’s professionelle MFP’ere og printere får du et enkelt og intelligent design, samt en funktionalitet der kan tilpasses til nu og til fremtiden. De nyeste teknologier reducerer papirstop og fejl ved indføring. Modulære indbakke- og efterbehandlingstilbehør giver konfigurationsmuligheder, der kan tilpasses. Med brugervenlige menuer med kun 3 niveauer, kan alle nemt udføre hele arbejdsprocesser og udskrivningsopgaver.

HP har sørget for at design og funktionaliteten i deres printere hænger sammen, så det bliver lettere at være bruger

Øgede krav til hverdagen

De øvede krav til brugen af printere, er trængt ind i funktionaliteten. Det er tydeligt at se på ydeevne og levetiden af HP’s printere

Den kendte HP-kvalitet og stabilitet betyder høj oppetid og effektivitet. HP LaserJet Flow-MFP’ere tilbyder avancerede funktioner til arbejdsgange på enheden, som optimerer din produktivitet vha. hurtig tilpasning efter aktuelle arbejdsgange og behov.

Flowløsninger hjælper dig med at få fat i det rigtige indhold, og organisere og distribuere det hurtigt og præcist. Så sparer du tid og undgår besværet med komplekse scannings- og udskrivningsopgaver. I de nye professionelle flow MFP’ere er der ydermere tilføjet intelligente funktioner, som sikrer yderligere mod fejl, tidsspilde m.m.

"Jeg har gennem de seneste fire år haft fornøjelsen af at have Torben og FLC Danmark som IT-leverandør. Torben og FLC har et unikt fokus på sine kunder og arbejder benhårdt med fokus på, at sikre værdiskabelse for sine kunder. Konkret har dette betydet, at interne opgaver løbende er blevet outsourcet til FLC, at der proaktivt er blevet arbejdet med omkostningerne samt at FLC altid har været tilgængelig og nærværende, på trods af vores globale aktiviteter. Desuden sker det altid på et fundament af fagligt fokus. De varmeste anbefalinger herfra."

Toni Brandenhoff

CFO

Cryos International

"Vi har et superfint samarbejde - vi oplever FLC Danmark som proaktive og udviklingsorienterede samarbejdspartnere - det skaber god tryghed om hele vores it-funktion."

Preben Dunker

Økonomidirektør, Statsautoriseret revisor

Ejendomsselskabet Olav de Linde

"Har været kunde hos Torben, FLC i +21 år - og regner bestemt med at 'blive' de næste mange år. De har en professionel tilgang til opgaver og udfordringer, og de lytter til os, når vi kommer med forespørgsler. Alle opgaver løst til vores fulde tilfredshed, så vi anbefaler helt klart FLC."

Birgitte Thornfeldt

Kontorassistent

Dana Electric Århus A/S

"FLC har været vores IT leverandør på alt undtagen vores ERP system næsten siden vores firma blev stiftet i 2004. Jeg kan kun give Torben og FLC mine bedste anbefalinger, da Torben formår at tale et sprog, som man forstår selvom man ikke er IT-mand. Samtidig holder han også altid sit ord og tænker ikke kun på omsætning, men mindst ligeså meget på at vi får den løsning som passer bedst til os."

Kathrine Gran Hartvigsen

Head of product development/sourcing and Founder/Owner

Gran Living & AYTM

"Hos Torben/FLC får vi leveret løsninger, der er unikt tilpasset vores behov og ønsker. Vores samarbejde startede i det små og er siden vokset, så FLC nu er vores primære IT leverandør. Jeg kan derfor klart anbefale Torben/FLC, som leverandør af IT løsninger."

Rasmus Oudal Edberg

CIO

Cryos International

Storformat print

Flere og flere vælger at printe storformat selv. Det giver en række fordele uanset om du har behov for at printe teknisk relateret materiale, arbejdstegninger eller materiale der er mere marketings orienteret. Det kunne eksempelvis være interne eller eksterne informationsplancher, plakater, bannere og meget mere.

Storformat print løsninger

Ved hjælp af en storformat printløsning, kan vi hjælpe jer med at øge effekten af jeres visuelle kommunikation, nemt og simpelt.

Fordele ved at eje en
Storformat printløsning

• Som udgangspunkt koster det typisk en brøkdel at producere storformat materialer selv, fremfor at få det produceret ude i byen.
  • Egen storformat print løsning formindsker ventetiden på store print markant, hvilket giver mere fleksibilitet i hverdagen.
  • Stærkere visuel underbygning til relevante kampagner, promoveringer, begivenheder m.m.
  • Det er i dag meget brugervenligt og HP tilbyder løsninger, der automatisere dele af printprocessen, så du også sparer tid.

FLC kan hjælpe din forretning til nem og økonomisk produktion af visuel kommunikation. Vi er fleksible og kan komme til dig, eller du kan besøge os på vores kontor i Aarhus. Uanset hvad ser vi på printeksempler, samtidig med at du får en grundig demonstration af, hvor nem løsningen er at håndtere. Så kan vi drøfte hvilke muligheder indenfor storformatprint, der er for dig og din virksomhed.

Opdater din storformat print løsning

Der er sket meget indenfor storformatprint verdenen de seneste år. Der er sket mange forbedringer af produkterne, samtidig med at dine behov kan have ændret sig. Så hvis du overvejer at opdatere din storformat printløsning, så kontakt os og lad os tage en åben dialog om mulighederne vedr. opgradering.

Inden for de seneste år er der sket væsentlige forbedringer på storformat printløsninger. De er blevet hurtigere, kvaliteten er blevet bedre og fleksibiliteten er forbedret drastisk. Samtidig med at omkostningerne er blevet reduceret.

Gode grunde til at opgradere

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.