15/03-23 kl. 08.55
Alle vores telefonnumre er nu oppe igen og kan derfor benyttes igen. Dette gælder både vores hovednummer og de øvrige numre i førhen kontaktede os på.
Vi har igennem forløbet haft kontakt med ledende medarbejdere ved både Flexfone såvel som TDC og konstateret at TDC ikke har de fornødne interne eskaleringsregler som var årsagen til at vi blev nødt til at vente så længe på en løsning. Vi beklager meget ulejligheden og har opdateret vores interne eksaleringsregler så vi er bedre forberedt på dette i en eventuel fremtid.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.03.2023 15:58
Telefonnummeret til vores helpdesk (+45 7020 9296) er nu kommet op, og kan derfor igen benyttes til at rette henvendelse til helpdesken.
De resterende numre er desværre stadig ude af drift. Vi arbejder fortsat på at få problemet løst.
Vi beklager ulejligheden!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.03.2023 08:56 - Alle vores numre er stadigvæk nede og utilgængelige i øjeblikket - Ring venligst på følgende nummer som en midlertidig løsning 69159296 for at få fat på helpdesken eller send en mail. Vi arbejder fortsat på at få det løst.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.03.2023 15:12 - Alle vores numre er stadigvæk nede og utilgængelige i øjeblikket - Ring venligst på følgende nummer som en midlertidig løsning 69159296 for at få fat på helpdesken eller send en mail. Vi arbejder fortsat på at få det løst.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.03.2023 13:06 - TDC arbejder fortsat videre med fejlen som de nu har isoleret. Nu er i de i gang med at teste diverse fejlopsætninger for at finde en løsning. Der bliver pt. testet på at de andre telefonnet herunder Telenor, Oister, m.v. kan ringe ind. Fejlen har været en fejlet portering fra TDCs side af som ikke er blevet ført korrekt igennem.Næste status: Kl. 15:00.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.03.2023 10:00 - TDC mente at de havde løst problemet - Problemet var fortsat ikke løst og vi er nu gået fra en fejl på porteringen til en generel fejlsøgning - Så nu venter vi fortsat på svar.Næste status: Kl. 13:00
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.03.2023 08:23 - TDC er ved at udbedre fejlen som vises at være en routing fejl jf. portering af vores numre til et nyt system. Vi afventer mere info - kontakt os fortsat på ovenstående nummer for at få hjælp. Næste status: Kl. 10:00.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.03.2023 08:03 - Alle vores numre er desværre nede og utilgængelige i øjeblikket - Ring venligst på følgende nummer som en midlertidig løsning 69159296 for at få fat på helpdesken eller send en mail.