Spændende produkt nyheder fra HP
Spændende produkt nyheder fra HP

I år deltog vi i HPs certificering vedrørende nye produkter og nyheder, virtuelt i vores eget mødelokale i FLC. I denne nyhed deler vi ud omkring den viden vi fik. Vi sørger altid for at holde os opdateret, for at kunne yde vores kunder den bedste service.

Alle stationære pc’er vil fra den næste generation have et nyt lækkert sort design.

Stationær portefølje

Desktop mini serien har fået et nyt blæser system som sikrer at Desktop Mini pc’en kan være nærmest lydløs med 20dB under normale aktiviteter og maks. Rammer 34dB lyd ved krævende aktiviteter, den har fået 2 fleksible porte til alt fra USB indgange til ekstra videoindgange. PC’en kan derudover også håndtere op til 7 FHD displays med daisy chaining. De konfigurerede modeller med WiFi indbygget får også den helt nye Wi-Fi 6 teknologi med op til 3 gange så hurtig fil flytning, 1,3 x længere distance og 1,8 x bedre dækning af Wi-Fi konnektivitet.

HP EliteOne 800 G6 – Beauty Meets Beast

Et nyt lækkert premium hvidt design indkapsler det nye bæst indenfor HPs all-in-one pc’er. En krystalklar skærm, valgfrit indbygget kamera og touch skærm kan den nye all-in-one model bruges til præcis jeres behov. Modellen kan fås med forskellige standere som giver mulighed for at den kan stå i en reception, som en slutbruger oplevelse eller som en flot indbygget model i huddlerooms eller på kontoret.

Modellen kan konfigureres med et Nvidia RTX 2070 Super grafikkort og dermed give maximum performance til de brugere som vil have behov for dette.

HP Bærbar pc’er – Mindre og opgraderet

HPs Elitebook serie er blevet opgraderet med et nyt design som har givet modellerne op til 82%+ skærm-til-case ratio og en 5% mindre vægt. Den er blevet opdateret med såkaldte ”lift-anywhere” kanter hvor man ikke længere skal løfte bærbare i midten for at åbne den, den kan nu åbnes med 1 hånd fra alle sider og har fået en standard 170 graders skærm så man kan vende skærmen 170 grader og øge dens fleksibilitet.

Tastaturet er blevet opdateret med nye taster som halvt så larmende sammenlignet med nuværende modeller. Derudover er der kommet en såkaldt ”HP Programmable key” bygget ind i tastaturet som man kan ændre til ens brug. Skal den åbne en outlook, sende en mail eller køre et script er helt op til dig. Tænd og sluk knappen er blevet flyttet ned på tastaturet (Bare rolig den kræver stadig et langt tryk før den reagerer så man ikke slukker pc’en ved en fejl).

HP EliteDisplay E24 G4 in modern office

HP EliteDisplays – Nyt lækkert design og ny teknologi

HP har haft fokus på at skabe et nyt unificeret design omkring deres produktportefølje. EliteDisplays får derfor et nyt lækkert sort design magen til de stationære pc’er og en 35% tyndere kant i forhold til tidligere generationer. Derudover vil alle fremtidige EliteDisplays have HPs nye er ”always-on low blue light” teknologi. Normalt giver blue light teknologien et orange skær på skærmen når det aktiveres. Dette har HP løst og udarbejdet en teknologi som ikke giver nogen forskel på billedet, samtidig med at den fjerner det blå lys som kan være skadelig ved brug af skærmen i en længere periode.