Mødelokaler

En projektor har i mange år været løsningen til, hvordan kan skulle vise en præsentation e.l. på et lærred. I takt med fladskærme blev billigere, skiftede man projektoren ud. Vi ser nu igen et skifte, da virksomheder investere i løsninger, hvor der kan tilsluttes kamera og højttalere. Disse løsninger gør det muligt at møder via. telekonferenceløsninger, uden problemer.

Virtuelle møder

Applikationer som Skype for Business og Microsoft Teams, gør det lettere at afholde møder, uden at man er i samme rum. Det giver virksomheder mange fordele, så som mulige store tidsbesparelser, og derved omkostningsbesparelser. Disse telekonferenceløsninger vækster hastigt da det er problemfrit at implementere, samtidig med de fordele, de giver virksomhederne.

"FLC er en stor hjælp for mig, man er altid positiv og imødekommende, FLC har i mange år, sørget for at jeg har den bedste løsning, servicen er altid god. Stor tak Torben og teamet."

Wagner Mortensen

Direktør

"Hvor mange virksomheder har succes med samme IT leverandør i over 10 år?? Nej, det sker ikke tit. Vi har i over 15 år kun brugt FLC Danmark, og udviklet en forståelse for hinandens behov, som er langt mere værd end om en konsulenttime koster lidt mere eller mindre. Tilliden og forventningsafstemningen er i særklasse - så jeg må konstatere FLC Danmark under Torben Høiberg’s ledelse er en perfekt samarbejdspartner for BetaPack."

Jens Thomsen

BetaPack A/S

"FLC har været vores IT leverandør på alt undtagen vores ERP system næsten siden vores firma blev stiftet i 2004. Jeg kan kun give Torben og FLC mine bedste anbefalinger, da Torben formår at tale et sprog, som man forstår selvom man ikke er IT-mand. Samtidig holder han også altid sit ord og tænker ikke kun på omsætning, men mindst ligeså meget på at vi får den løsning som passer bedst til os."

Kathrine Gran Hartvigsen

Head of product development/sourcing and Founder/Owner

Gran Living & AYTM

"Har været kunde hos Torben, FLC i +21 år - og regner bestemt med at 'blive' de næste mange år. De har en professionel tilgang til opgaver og udfordringer, og de lytter til os, når vi kommer med forespørgsler. Alle opgaver løst til vores fulde tilfredshed, så vi anbefaler helt klart FLC."

Birgitte Thornfeldt

Kontorassistent

Dana Electric Århus A/S

"Jeg har gennem de seneste fire år haft fornøjelsen af at have Torben og FLC Danmark som IT-leverandør. Torben og FLC har et unikt fokus på sine kunder og arbejder benhårdt med fokus på, at sikre værdiskabelse for sine kunder. Konkret har dette betydet, at interne opgaver løbende er blevet outsourcet til FLC, at der proaktivt er blevet arbejdet med omkostningerne samt at FLC altid har været tilgængelig og nærværende, på trods af vores globale aktiviteter. Desuden sker det altid på et fundament af fagligt fokus. De varmeste anbefalinger herfra."

Toni Brandenhoff

CFO

Cryos International

Displayløsninger

Man ser også interessen for mindre displays stige. Disse displays har en stor effekt på den daglige drift af virksomheder, da de kan vise forskellige informationer. Eksempelvis kan man se om mødelokaler er optaget, hvilke af ens kolleger der sidder i opkald m.m. Derudover er de små displays lette og elegante at sætte op, da de både får strøm og tilslutter sig netværket, gennem deres ene netværkskabel.

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.