FOKUS PÅ SAMARBEJDET

Hos FLC Danmark er tilfredse kunder vores højeste prioritet hver dag. Vi ved, at tilfredse kunder er nøglen til et langvarigt samarbejde igennem mange år, derfor måler vi konstant tilfredsheden, så vi straks kan reagere, hvis specifikke forretningsområder, services m.m. kræver vores opmærksomhed og evt. forbedring.

Vores mål er en gennemsnitlig score på min. 50%.

NPS - Net Promoter Score

Gennemsnit af svar på 11 spørgsmål alle kunder har besvaret

Fantastisk

Opdateret i juni måned 2024

VORES NPS SCORE FORDELT PÅ Målepunkter

Kundetilfredshed og NPS Score

Vi værdsætter dine synspunkter og arbejder kontinuerligt på at forbedre os. Derfor beder vi hvert år alle kunder om at vurdere samarbejde på 11 forskellige parametre på et årsmøde, som vi kræver tid til fra alle kunder. Vurderingerne sikre os viden om, at samarbejdet fungerer tilfredsstillende.

Vi har særlig fokus på det 11. spørgsmål, idet denne score fortæller os, om gennemsnittet af vores kunder vil anbefale et samarbejde med FLC Danmark til nære relationer og forretningsforbindelser.

Hvis vi modtager scores 6 eller mindre på enkelte af spørgsmålene, så udløser det straks ekstraordinær fokus fra os på månedlig basis, indtil scores er min 7.

Hør det fra vores kunder

Ejendomsselskabet Olav de Linde var i 2022 på udkig efter et nyt telefonsystem, da deres gamle løsning ikke længere kunne imødekomme deres krav, ønsker og behov. Blandt deres specifikke krav var et online omstillingsbord, der kunne effektivisere deres kommunikation.

Med udgangspunkt i vores samarbejde siden 1992 var det naturligt for Ejendomsselskabet Olav de Linde at henvende sig til FLC Danmark for at finde en passende løsning. Vi afdækkede krav, ønsker og behov og præsenterede dem derefter for Flexfone, som er en moderne telefoni løsning, der opfyldte alt..

Ejendomsselskabet Olav de Linde værdsatte hele processen fra tilbudsgivning til implementering og levering af løsningen. Vores strukturerede og løbende orientering i projektforløbet skabte tryghed og tillid, hvilket er kernen i vores samarbejde.

HVIS DU VIL VIDE LIDT MERE

Ønsker du at få mere information omkring FLC Danmark, så tilmeld dig vores nyhedsbrev. Vores nyhedsbrev sendes hver måned og indkluderer emner som:

• Spændende nyt indenfor IT-løsninger og teknologier
  • Vores succeshistorier med kunder
  • Praktiske tips og tricks til at optimere din digitale arbejdsgang
  • Nyt fra virksomheden

Tilmeld dig nu og vær blandt de første til at få de seneste opdateringer.