Moderniser dit mødelokale og drop kablerne!
Moderniser dit mødelokale og drop kablerne!

Hvor ofte sker det ikke, at man står og skal i møde - mødet starter og lyden virker ikke, billedet vil ikke vise sig, eller kameraet er gået i stå? Det kan være, at du skal vise nogen noget på skærmen, men hdmi kablet er forsvundet fra tv'et... Det har vi nu en løsning på! Netop nu kan du få Yealinks A10 Meetingbar for kun 5.980kr - og du kan gøre det endnu smartere ved at tilkøbe en dongle + tablet for kun 9584kr .

En gennemsnitlig medarbejder deltager i op til 8 møder om ugen med en varierende varighed på alt fra 15 minutter til 2 timer. Virtuelle møder fortsætter deres stigende popularitet, hvor medarbejdere siden COVID-19 deltager i mellem 1-3 timers virtuelle møder om ugen.

Hvor mange timer om ugen sidder jeres medarbejdere i møder?

Møder er og bliver en del af hverdagen. De er en vigtig del af enhver virksomhed, da man her får muligheden for at samarbejde om problemstillinger og dermed løse dem mere effektivt.

Dog er der også mange møder, hvor tiden bliver brugt ineffektivt. Man kan have problemer med at finde de filer, man havde gjort klar til mødet, ens kamera vil ikke virke, eller ens forbindelse til internettet driller. Specielt nu hvor virtuelle møder er populære som aldrig før, er det vigtigt, at det i hvert fald ikke er IT'en, der driller!

Tekniske udfordringer og forsinket opstart af møder er begge i top 5 på listen over ting, der irriterer medarbejdere mest vedrørende møder. Så imange møder står man og bøvler med at få teknikken til at virke. Teknikken burde gøre vores liv nemmere, ikke sværere.

FLC Danmark har fundet løsningen

FLC Danmark har selv stået i disse udfordringer og har derfor været på udkig efter den rette hardware leverandør af mødelokaleløsninger.

Vi har testet løsninger fra Logitech, HP, Poly og Yealink.

Vi har nu efter 1 års tid med tests landet på Yealinks produkter som vores anbefalede løsning. De øvrige løsninger er ikke et dårligt valg, men Yealink er bare lidt foran med deres one-touch teknologi.

Yealinks teknologi består af en touchskærm til at opstarte møderne, en videobar med indbygget kamera og en trådløs dongle til at dele sit indhold både på skærmen og i Microsft Teams med blot ét tryk på knappen. Ingen behov for at fifle med kaber eller overhovedet have en pc med hvis man ikke vil.

Naturligvis er det ikke, der alle bruger Microsoft Teams, og det har Yealink heldigvis også svaret på, da deres løsning her også understøtter Bring-Your-Own-Device, hvor delingen kan ændres, så man kan koble op til andre løsninger som Zoom uden at miste funktionaliteten.

Få et fuldt optimeret setup til dit mødelokale for kun 9.584,-

Netop nu tilbyder vi Yealink A10 for kun 5.980kr - Med dongle og tablet bliver opsætningen dog væsentligt mere brugervenlig, så I nemt kan dele individuelle skærme og dokumenter med hinanden i løbet af mødet. Vi rådgiver jer naturligvis gerne om, hvilken løsning der passer bedst til jeres behov.

Lær mere om fordelene ved Yealink A10 og tilbehøret herunder.

Skal vi hjælpe jer med at få helt styr på de digitale møder?