Microsoft opdatere deres iOS minimumskrav
Microsoft opdatere deres iOS minimumskrav

Microsoft opdaterer iOS minimumskravene for Outlook app’en til iOS og watchOS. På nuværende tidspunkt er Outlook for iOS understøttet af de 2 seneste versioner af iOS (iOS 12 og iOS 13). Da iOS 14 nu er rullet ud på de fleste iOS enheder, forbereder Microsoft sig på at fjerne understøttelsen af iOS 12. Systemkravene og minimumskravene til Outlook for iOS bliver opdateret til at understøtte iOS 14 og samtidig ændres minumumskravet til iOS 13. Derudover vil Microsoft fjerne understøttelsen af watchOS 4 og 5. Det vil sige at det kun er watchOS 6 og 7 der er understøttede versioner til Apple Watch.

Hvordan påvirker det mig?

Når iOS 14 bliver udgivet, vil udstyr med Outlook der kører iOS 12, ikke længere modtage opdateringer til Outlook og på sigt vil det stoppe med at fungere.

Ændringerne vil ikke påvirke udstyr der iOS 13 eller over og Outlook for iOS installeret.

Hvad skal jeg gøre for at forberede mig?

Du bør overveje at opgradere udstyr der bruger iOS 12. Der er et par ældre modeller af iPhones eller iPads der ikke kan installere iOS 12 eller over, og det er følgende: iPhone 5S, iPhone 6 / 6 Plus, iPod touch (6. generation), iPad Mini 2, iPad Mini 3 og iPad Air.

Har du en nyere telefon, bør du sikre dig at den kører minimum IOS 13.