Få en professionel & salgsfremmende e-mail signatur
Få en professionel & salgsfremmende e-mail signatur

Som et led af vores digitale produkter leverer FLC også værdiskabende e-mail signaturer til vores kunder – og vi hjælper også gerne dig! Med vores signaturløsning fra Signature 365 har det aldrig været nemmere at tilpasse din e-mail signatur til dit brand og samtidig indlejre marketing- og salgsbudskaber i enhver e-mail, som dine kunder modtager fra dig. Læs med og lær mere om fordelene.

Helstøbt & gennemgående branding

Du har garanteret lagt megen tanke og energi i, hvordan dit brand skal fremstå. Herunder selvfølgelig hvilke budskaber, du gerne vil have, at kunderne møder, hvilke farver der repræsenterer dit brand samt hvilket grafisk og visuelt materiale, der præsenterer jer på bedst mulig vis.

Derfor skal din branding naturligvis også inkorporeres i alle de kontaktflader, hvor dine kunder og samarbejdspartnere interagerer med repræsentanter fra din virksomhed. E-mails er ikke overraskende en af de digitale flader, hvor der er hyppigst kontakt mellem en virksomhed og dens kunder/samarbejdspartnere. Derfor er det selvfølgelig også essentielt, at dine kunder også her bliver eksponeret for din branding for at skabe endnu mere brandgenkendelighed og sørge for, at du er forrest i kundernes bevidsthed. En velovervejet e-mailsignatur kan sørge for netop dette!

Flere muligheder for marketing & salg

Med en professionel e-mail signatur fra Signature 365 er detnemt at indlejre salgsfremmende budskaber i alle dine medarbejderes e-mails.Måske har du et godt tilbud, der løber over en periode eller et produkt, som dumener at dine kunder kunne få gavn af at få mere kendskab til. Uanset formåleter det simpelt at integrere et lille billede i bunden af din signatur, som kanhenlede modtagerens opmærksomhed på det produkt, som du ønsker at fremhæve.Dette billede laves naturligvis, så det linker ind til den relevante kanal, foreksempel en produktside på din hjemmeside. Du skal blot sørge for at motiverekunderne til at klikke på det, med den rette tekst eller et inspirerendebillede, der giver dem en forsmag på, hvordan du/dit produkt kan hjælpe dem.

Bedre effektivitet og nem compliance

Ved at lade os stå for din signatur behøver det ikke længereat være en hovedpine, som du og dine kolleger skal bekymre jer om. Det kan væreslut med at skulle hente hjælp fra andre kolleger, som måske også har svært vedat finde rundt i, hvordan det præcis gøres bedst. Vi sørger for en nem ogproblemfri proces, og du kan løbende få opdateret din signatur, så den altidfremstår med de mest aktuelle budskaber.

Desuden er det i Signature 365 altid nemt at indlejrerelevante juridiske forbehold, både generelle og dem der er specifikke for dinbranche. Her kan specielt GDPR være relevant, hvis du deler fortroligeoplysninger med samarbejdspartnere. For eksempel kan du lave små links, dersender modtageren direkte videre til din GDPR-politik, så de aldrig er i tvivlom, hvordan du håndterer deres data.

Lyder det som noget for dig? Kontakt os, så kan vi sammenafklare, præcis hvordan din virksomhed kan få gavn af at få styr på jeres e-mailsignaturer.