IT-supporter til nærværende service, som giver tilfredse kunder

Er du på udkig efter nye kolleger i nye omgivelser, så bliv en del af vores supportteam, hvor vi bl.a. har fokus på de bløde værdier. Vi arbejder målrettet med nærværende kundeservice, som vi realiserer med bl.a. godt humør, tid nok til at gøre alle tilfredse og de rigtige systemer og vidensdeling.

Hvad handler jobbet om – og hvad med faglig udvikling?

Du vil indgå i vores ”Helpdesk” team, som i dag består af i alt 5 kolleger. Du har sammen med dine kolleger ansvaret for, at alle opgaver løses tilfredsstillende. Du smiler altid i telefonen og sikre, at services er nærværende. Teamet har naturligvis fokus på optimering og effektivisering af dagligdagen, hvilket fx kan opnås ved at tilegne sig nye kompetencer og viden generelt.

Du skal arbejde med …

  • Løsning af opgaver som modtages via telefon og mail.
  • Fejludbedring samt optimering hvor muligheder herfor opstår.
  • Assistance til kolleger (level 1), hvis der i perioder kommer mange opgaver.
  • Tilpasning af dokumentation og guidelines for opgaveløsning.
  • Notater om udført arbejde samt tidsregistrering.
  • Mulighed for medindflydelse på dagligdagen i helpdesk teamet.

Hvis du er nysgerrig og gerne vil udvikle dig fagligt, så vil der være mulighed herfor. Det er vores opfattelse, at udvikler vi os ikke, så går vi i stå.

  • Videreuddannelse som sikrer dig nye kompetencer – gerne indenfor Cloud.
  • Udvikling af egne kompetencer jf. powershells, automation polices o.l., som har din interesse.

Hvad har du med i bagagen og hvad har du styr på?

Du har sikkert en relevant uddannelse bag dig, men i FLC Danmark interesserer vi os mest for dig som menneske. Din holdning og måde du er på, er afgørende for at vi kan opretholde et højt og nærværende serviceniveau overfor vores kunder.

  • Du har relevant viden og erfaring med IT-support igennem tilsvarende stillinger igennem de seneste 3–? år (du kan løse opgaver på Level 1/2/3).
  • Du har en god forståelse for IT, infrastruktur og Microsoft teknologier.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Du har kendskab til et eller flere af nedenstående områder …

  • Microsoft 365 miljøet (services og applikationer).
  • Microsoft teknologier (Windows Server, Hyper-V, Exchange, SQL og RDS)
  • Netværk (Firewall/VPN, switche, Wi-Fi).
  • Forskellige applikationer fx. MFA, mailsignaturløsninger o.l.
  • Kendskab til Ncentral fra N-able og Autotask er en fordel.

Hvordan kan din hverdag hos os se ud?

Som konkret eksempel på din hverdag, så kan den fx se ud som følger, når du har været igennem vores onboadring …

  • Du er klar til at løse dagens opgaver med et smil.
  • Du har særlig fokus på områder, som du er ansvarlig for ”product owner”
  • Du assisterer dine kolleger, hvis der er behov for det.
  • Du tilegner dig ny viden via webinarer eller anden form for udvikling.
  • Du deltager i team- og fællesmøder med dine kolleger.
  • Du hygger naturligvis med kollegerne til fælles frokost, fællesmøder og morgenmad hver fredag.

Hvad tilbyder vi dig og hvilken virksomhed er FLC Danmark?

I FLC Danmark har vi fokus på bløde værdier og fællesskabet, fordi det har stor betydning for et godt og attraktivt arbejdsmiljø.

  • En stor grad af frihed under ansvar.
  • Glade kolleger, som altid er klar til at hjælpe dig.
  • Teamwork og vidensdeling med kolleger samt udvikling af nye kompetencer.
  • Fejring af mærkedage og fødselsdage (mærkedag er den dag man er startet).
  • Særlig fejring af jubilæer med loyalitetsbonus hvert 5. år. (1.000 kr. pr. år)
  • Sociale medarbejderarrangementer flere gange årligt (bowling, middag etc.)
  • Fleksibilitet i forhold til mødetider og arbejdssted (hjemmearbejde).
  • Fælles ”hygge” til morgenmad hver fredag, frokostordning.
  • Attraktiv løn og pensionsordning som modsvarer dine kompetencer.
  • Flad organisation, hvor du kan påvirke din egen hverdag og gøre en forskel.
  • Nyindrettet kontormiljø, centralt placeret i Århus N.

FLC Danmark er en Managed Service Provider, som har rødder tilbage til 1990. Vores kunder er danske erhvervsvirksomheder, som anvender forskellige infrastrukturmiljøer (Cloudbaserede, hostede samt on-premise). Vores kunder har mellem 10-500 bruger. Vi har flere kendte vækstvirksomheder blandt vores kunder. FLC Danmark servicerer vores kunder med alt fra rådgivning, design og implementering til drift, support og løbende vedligeholdelse samt opdateringer. Det stiller krav til en konstant udvikling af nye services og løsninger.

I FLC Danmark arbejder vi målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse og skabe rammerne for loyalt samarbejde, som har medført at flere virksomheder har valgt os som deres faste IT-samarbejdspartner af IT-løsninger og service igennem +30 år. Derfor er det vigtigt for os, at medarbejdere efterlever vores værdisæt FLASH i hverdagen. Læs mere om FLC Danmark og FLASH.

Ansøgningsfrist, første arbejdsdag og ansøgning

Send din ansøgning og CV til job@flc.dk. Skriv venligst ”IT supporter” i emnefeltet. Eller giv os et kald for at høre mere. Opslaget har ingen specifik ansøgningsfrist.

Alle ansøgninger behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Direktør & Bestyrelsesmedlem Torben Høiberg på 2819 2951.

Torben Høiberg
Direktør
2819 2951

Din nye arbejdsplads

På din nye arbejdsplads er vi p.t. 26 engagerede og motiverede kollegaer, som hver dag har fokus på at leve op til vores værdisæt FLASH, som skal sikre positive oplevelser til vores loyale kunder. Vi er stolte over vores 4 x Børsens Gazelle priser og den ulv, som ”jagter” gazellerne. Vi er en IT-samarbejdspartner for danske erhvervsvirksomheder med 6 primære forretningsområder, som sikrer os en sund økonomi og den bedst opnåelige kreditvurdering AAA for 7. år i træk.

Du har en bred erfaring med forskellige infrastrukturløsninger og motiveres af at have ansvar for løsninger, du implementerer ved ”dine faste kunder”. Du forventer, at du har adgang til professionelle systemer, som understøtter professionel drift af infrastrukturløsninger, opgavestyring, tidsregistrering samt dokumentation. Du motiveres af muligheden for at have medindflydelse på din hverdag.

Ansvar, opgaver og reference?

Du bliver en del af vores Leverance Team (IT-Systemkonsulenter og IT-specialister). Dit arbejde vil foregå både internt på kontoret og eksternt hos kunder, hvor du leverer de løsninger, som kræver fysisk tilstedeværelse. Du vil også have faste besøg hos kunder, hvor du er deres ”IT-afdeling”. Du vil få en alsidig arbejdsdag med forskellige opgaver, som kan svinge fra almindelige driftsopgaver til større projekter, der kan omhandle implementering eller migrering af infrastrukturløsninger. Projekterne varetager du nogle gange selvstændigt, andre gange i samarbejde med kolleger i dit team.

Dit ansvar og opgaver kan være følgende afhængig af kompetencer:

  • Klargøring, levering og opstilling af klientudstyr hos kunder
  • Teknisk rådgiver for udvalgte kunder i samarbejde med kunderådgiver
  • Implementering / migrering til hybrid- samt cloudbaserede løsninger (On-premise løsninger kan forekomme)
  • Optimering og fejludbedring på systemer, når on-site besøg er nødvendigt
  • Opdatering af dokumentation
  • Du deltager i vores vagtordning, som går på skift
  • Daglig tidsregistrering

Mødetid og hjemmearbejde:

FLC Danmark er en fleksibel virksomhed med en stor grad af frihed under ansvar. Vi er således fleksible ift. både mødetider samt arbejdssted (hjemmearbejde) – afhængigt af de aktuelle opgaver.

Løn, pension og øvrige medarbejderfordele

Vi tilbyder en attraktiv fast løn, som modsvarer dine kompetencer og ansvarsområder og i tillæg hertil naturligvis en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Derudover har vi i FLC en frokostordning, vi markerer og fejrer dine mærke- samt fødselsdage og belønner loyalitet med kontant bonus hvert 5. år. Vi afholder løbende sociale arrangementer typisk hvert kvartal, vi holder julefrokost, kick-off samt teambuilding hvert år.

Hvem er du og hvilke kompetencer har du:

Du arbejder godt både selvstændigt og i teams. Arbejdet i teams sker typisk, når der skal implementeres større infrastrukturprojekter, som kræver flere kollegaer, for at vi kan lykkes succesfuldt.

Du er vant til at tage ansvar, og forventer det samme af dine kolleger – vi har hinandens ryg.  Du erkender eventuelle begrænsninger og har det bedst med at sige fra, hvis du bliver bedt om at løse opgaver, som ligger uden for dine kompetencer. Vi forventer, at du er struktureret og grundig og i alle henseender handler efter almindelig sund fornuft.

Du er fagligt kompetent og uddannet inden for IT – oprindeligt som IT-supporter, Datamatiker, IT-teknolog e.l. Og du har opnået en solid erfaring igennem de seneste 5-10 år, hvor du har varetaget en tilsvarende stilling, eller du har opbygget en bred erfaring i en supportfunktion.

Du udadvendt og kommunikerer åbent og ærligt på tværs af organisationen, og du trives godt i en mindre organisation. Dit personlige engagement og din professionalisme gør dig effektiv, vellidt og respekteret af både kollegaer, samarbejdspartnere og kunder. Du interesserer dig for den virksomhed, du arbejder i, og derfor er det vigtigt for dig, at du kender og forstår virksomhedens værdisæt, vision og mission. Hvis du opdager eventuelle fejl, findes årsagen hurtigt, så de ikke opstår igen, og ledelsen orienteres om nødvendigt.

Du er dygtig og professionel, og din arbejdskapacitet og grundighed er væsentligt over middel. Travlhed og en til tider hektisk dag med mange forskellige opgaver motiverer dig. Du er ambitiøs på både virksomhedens og dine egne vegne. Derfor sætter du en ære i at følge opgaver helt til dørs. Du formulerer dig klart og præcist på dansk, både mundtligt og skriftligt, og du læser og forstår engelsk.

Du har erfaring inden for flere af følgende områder:

  • Virtualisering (primært Hyper-V)
  • Microsoft 365 services, herunder AD samt Azure AD samt service
  • RDS-miljøer både private & public
  • IT-drift baseret på professionelt monitoreringssystemer
  • Netværk, herunder firewall/VPN, switche, Wi-Fi
  • SAN/Storage-løsninger, gerne HPE Nimble systemer
  • IT-sikkerhed
  • Klientudstyr, print og kopi
  • Fejlsøgning og udbedring


FLC Danmark ApS

FLC Danmark blev stiftet tilbage i 1990. Vi er i dag 26 engagerede og motiverede kollegaer. FLC har et dedikeret kundefokus med en målsætning om at et samarbejde med vores kunder skal bestå i min 10 år. Vi har p.t. 15 kunder, som har været fast kunde v/FLC Danmark igennem +20 år.

FLC Danmark arbejder målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse, når de er i kontakt med os. Vores loyale kunder er danske erhvervsvirksomheder, som typisk har 10 - 200 brugere, enkelte +200.

Vi bidrager alle til et godt arbejdsmiljø og glæder os over de personalegoder, vi har. Vi arbejder konstant på at forbedre og udvikle virksomheden. I FLC Danmark har alle medarbejdere mulighed for at påvirke udviklingen og inddrages gennem blandt andet fredagsmøder og vores årlige FLC Kickoff. Du vil være omgivet af kolleger, som altid er parate til at hjælpe dig og forventer det samme af dig. Vi kommunikerer åbent og ærligt og arbejder altid sammen om at skabe succesfulde kundeoplevelser.

Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer, som det kræver og indebærer. FLASH er vores værdisæt, og vi gør hver dag en forskel ved at udvise Faglighed og Loyalitet, optræde Ambitiøse og Stolte og være de bedst tænkelige Holdspillere.

I FLC Danmark sætter vi stor pris på vores medarbejdere, derfor fejres fødselsdage og mærkedage internt. Vi har fokus på et langt samarbejde, som markeres og fejres hvert 5. år med en loyalitetsbonus, som udgør 1.000 kr. pr. år. Ved 5 år udbetales 5.000 kr., efter 10 år udbetales der 10.000 kr. Vi har fejret medarbejdere, som har opnået både 5, 10, 15, og 20 år.

FLC Danmark er fortsat blandt de mest loyale HP-forhandlere i Danmark. Vi har vundet en række priser og konkurrencer – bl.a. HP ”Customer Satisfaction partner” Award, ”HP Årets Konsulent” og senest har Hewlett Packard tildelt os en ’ulv’ for at være årets højdespringer i 2018. Derudover er vi HP GOLD Preferred og Microsoft Silver Certified Partner.

Vores vision er fortsat at skabe en kontrolleret vækst og fremgang i såvel omsætning som resultat. Det vil vi opnå baseret på vores Go-To-Market strategi samt FLASH værdisæt med de dygtigste medarbejdere i branchen. Vi har fokus på at drive en stærk og lønsom virksomhed i IT-branchen.

FLC Danmark har en sund økonomi, hvilket har udløst den bedst opnåelige kreditvurdering AAA fra Bisnode igennem de sidste 8 år.

Vi er stolte over, at vi fire gange har gjort os fortjent til Børsens Gazelle titel. 

Ansøgningsfrist

Der er ikke fastsat en specifik ansøgningsfrist. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men bruger gerne tid på at finde den helt rigtige kollega. Vi opfordrer dig således til at søge stillingen straks. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at de modtages, og du kan forvente at høre fra os snarest muligt efter, at vi har modtaget din ansøgning.

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du velkommen til at kontakte René Dahl eller Kvalitetschef Jesper Lillelund (2323 4143)

René Dahl
Servicechef
4046 2946

Arbejdssted

Brendstrupgårdsvej 21G, 8200 Aarhus N

Sådan søger du jobbet

Send venligst din ansøgning og CV snarest muligt til job@flc.dk og skriv: IT-Systemkonsulent i emnefeltet. Alle henvendelser behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR.

Søg jobbet nu