Er du vores nye IT-Supporter?

Vi har besluttet, at vi vil sætte en ”ny standard” for kundesupport. Kundesupport (IT-support) er langt vigtigere, end mange typisk vurderer. Vi tror på, at en kundesupport i verdensklasse vil have en afgørende betydning for vores kunders hverdag. Vi tror også på, at de vil kvittere med en høj loyalitet over for det samarbejde, vi har med dem.

Din nye arbejdsplads

På din nye arbejdsplads er vi p.t. 26 engagerede og motiverede kollegaer, som hver dag har fokus på at leve op til vores værdisæt FLASH, som skal sikre positive oplevelser til vores loyale kunder. Vi er stolte over vores 4 x Børsens Gazelle priser og den ulv, som ”jagter” gazellerne. Vi er en IT-samarbejdspartner for danske erhvervsvirksomheder med 6 primære forretningsområder, som sikrer os en sund økonomi og den bedst opnåelige kreditvurdering AAA for 7. år i træk.

Derfor søger vi nu nye kolleger af en helt særlig kaliber. Vi vil have fokus på, om du er blandt de få, der adskiller sig fra mængden. Dem som ved, hvordan man …

• Sætter kunden i centrum.
  • Får kunden til at føle sig tryg.
  • Følger selv små sager helt til dørs.
  • Skaber værdi ved uopfordret at følge op på tidligere udførte opgaver.
  • Scorer den bedste rating for udført arbejde.

Til gengæld tilbyder vi et godt arbejdsmiljø, som du selv får mulighed for at påvirke over tid i takt med, at vi skaber en kundesupport i verdensklasse. Vi tilbyder dig …

• Et godt arbejdsmiljø.
  • Nyt og opdateret udstyr.
  • De bedste applikationer, som er nødvendige for, at vi kan lykkes succesfuldt.
  • Kompetente og hjælpsomme kolleger.
  • Pausedage på arbejde, hvor du selv bestemmer, hvad du vil.
  • Uddannelsesdage på arbejde, hvor du kan udvide dine kompetencer.
  • Attraktiv lønpakke, som du selv kan påvirke afhængig af dine resultater.
  • Pensionsordning, sundhedsforsikring, samt 5 feriefridage.
  • Fælles sociale arrangementer planlagt af teamet eller af FLC.
  • Årligt Kick-off fællesarrangement, hvor vi ser på året der gik, og det som kommer.
  • Sommerfest og julefrokost, hvor vi hygger os.

Vi sørger naturligvis for, at du får en grundig introduktion til vores virksomhed og måden, vi arbejder på, ligesom du vil få kendskab til de systemer, som vi dagligt bruger. Du vil efter introduktionen få tildelt ansvar for specifikke opgaver, som du er tryg ved at være ansvarlig for. I takt med at du udvikler dig, vil du få tildelt flere ansvarsområder og/eller få ansvaret for en eller flere af vores VIP-kunder.

Uddannelse, erfaring og kompetencer

Vi forventer, at du har bestået en IT-relateret uddannelse som IT-Supporter, datateknikker e.l. I tillæg hertil har du måske 1-? års praktisk erfaring, som du har opnået i en lignende stilling.

Det er vigtigt, at du er god til at finde frem til løsninger på de fejl, som du bliver præsenteret for, samt naturligvis at du har kendskab og forståelse for følgende:

• Microsoft 365 miljøer
  • Active Directory samt Azure AD
  • Exchange on-premise / 365-miljøer
  • Microsoft Office programmer
  • Mailsignaturløsninger
  • Evt. kendskab til NCentral (monitorering), Autotask (tidsregistrering) samt IT-Glue (dokumentation)

Din personlige profil:

• Du er fagudlært.
  • Du er udadvendt og har erfaring i at yde en god service.
  • Du kender dine begrænsninger.
  • Du er en teamplayer, som gerne hjælper og deler viden.
  • Du har kendskab og god forståelse for IT-løsninger – generelt.
  • Du følger opgaver helt til dørs.
  • Du leverer en høj faglig kvalitet og har fokus på at kunden er tilfreds.
  • Du har en høj stresstærskel og ”brede skuldre”, når det går stærkt.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send en ansøgning allerede i dag. Vi kan næsten ikke vente med at få vores ”nye team” i gang, fordi vi ved, hvor godt det bliver.

FLC Danmark ApS

På din nye arbejdsplads er vi p.t. 26 engagerede og motiverede kollegaer, som hver dag gør vores bedste for at leve op til vores værdisæt FLASH, som er en vigtig del af at levere en kundesupport i verdensklasse. Vi har dedikeret kundefokus med en målsætning om, at et samarbejde med vores kunder skal bestå i fleste mulige år. Det kan vi dokumentere baseret på aktive kunder, som har valgt os igennem 25 og 30 års uafbrudt samarbejde. Vores loyale kunder er danske erhvervsvirksomheder, som typisk har 10 - 200 brugere, enkelte med +200 og én kunde med 500 brugere.

Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer, som det kræver og indebærer. FLASH er vores værdisæt, og vi gør hver dag en forskel ved at udvise Faglighed og Loyalitet, optræde Ambitiøse og Stolte og være de bedst tænkelige Holdspillere.

Vi bidrager alle til et godt arbejdsmiljø og glæder os over de personalegoder, vi har. Vi arbejder konstant på at forbedre og udvikle virksomheden. I FLC Danmark har alle medarbejdere mulighed for at påvirke udviklingen. Vi orienterer løbende om resultater o.l. på fællesmøder samt naturligvis vores årlige FLC Kickoff.

Du vil være omgivet af kolleger, som altid er parate til at hjælpe dig og forventer det samme af dig. Vi kommunikerer åbent og ærligt og arbejder altid sammen om at skabe succesfulde kundeoplevelser.

I FLC Danmark sætter vi stor pris på vores medarbejdere. Derfor fejres fødselsdage og mærkedage internt. Vi har fokus på et langt samarbejde, som markeres og fejres hvert 5. år med en loyalitetsbonus, som udgør 1.000 kr. pr. år. Ved 5 år udbetales 5.000 kr., efter 10 år udbetales der 10.000 kr. Vi har fejret medarbejdere, som har opnået både 5, 10, 15, og 20 år.

FLC Danmark er fortsat blandt de mest loyale HP-forhandlere i Danmark. Vi har vundet en række priser og konkurrencer – bl.a. HP ”Customer Satisfaction Partner” Award, ”HP Årets Konsulent” og senest har Hewlett Packard tildelt os en ’ulv’ for at være årets højdespringer i 2018. Derudover er vi HP GOLD Preferred og Microsoft Silver Certified Partner.

Vores vision er fortsat at skabe en kontrolleret vækst og fremgang i såvel omsætning som resultat. Det vil vi opnå baseret på vores Go-To-Market strategi samt FLASH værdisæt med de dygtigste medarbejdere i branchen. Vi har fokus på at drive en stærk og lønsom virksomhed i IT-branchen. FLC Danmark har en sund økonomi, hvilket har udløst den bedst opnåelige kreditvurdering AAA fra Bisnode igennem de sidste 8 år. Vi er stolte over, at vi fire gange har gjort os fortjent til Børsens Gazelle titel.

ansøgningsfrist

Ansøgningsfrist: Ingen deadline – gerne hurtigst muligt.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Supplerende spørgsmål?

Evt. spørgsmål kan rettes til vores Kundeservice Manager Flemming Mark Nielsen eller Kvalitetschef Jesper Lillelund (2323 4143)

Flemming Mark Nielsen
Kundeservice Manager

Arbejdssted

Brendstrupgårdsvej 21G, 8200 Aarhus N

Sådan søger du jobbet

Ansøgningen bedes sendt til job@flc.dk vedlagt relevante bilag herunder gerneudtalelse fra tidligere arbejdsgiver(e).

Søg jobbet nu