Inspirerende IT-konsulent som vil ”forkæle” faste kunder

Du har sikkert oplevet, at kunder spørger efter dit navn, når du har hjulpet dem. Det gør de, fordi de fik en ekstraordinær god kundeservice – dette faktum afsejler det vi arbejder for i FLC Danmark. Du har sikkert en fin hverdag, men savner måske nye kolleger og tid til vidensdeling med dem i hverdagen. 
Passer ovenstående på dig, så tøv ikke med at kontakte os for at høre mere om denne spændende nyoprettede stilling, som p.t. er ledig. Passer vi godt sammen, så er der ikke langt fra tanke til handling hos FLC Danmark.

Hvad handler jobbet om – og er der plads til faglig og personlig udvikling?

Som IT-konsulent får du 8 kolleger i vores ”Drift- og Leverance Team”. Dit primære ansvar og opgaver er afvekslende fra dag til dag. Opgaverne udføres hos kunderne eller fra vores nye kontor i Skejby (Århus). Over tid vil du få et overordnet teknisk ansvar for udvalgte kunder, som er et godt match for dig og dem. De fleste opgaver klarer du selvstændigt, hvorimod du ofte vil arbejde sammen med kolleger, når der er tale om større projekter. Dine opgaver og ansvar … 

  • Klargøring, levering, opstilling samt brugertest af udstyr hos kunder.
  • Optimering, fejludbedring og proaktiv rådgivning til dine kunder.
  • Medansvarlig for implementering og migrering til hybrid- eller Microsoft  cloubaserede løsninger.
  • Ansvarlig (productowner) for områder, hvor du er særlig kompetent. 
  • Løbende opdatering af dokumentation.
  • Dokumentation af udført arbejde samt tidsregistrering, som sker samtidigt. 

Hvis du ønsker at udvikle dig fagligt, så vil der være mulighed herfor. Det er vores opfattelse, at udvikler vi os ikke, så går vi i stå. 

  • Videreuddannelse indenfor Microsoft 365 Cloudbaserede miljøer.
  • Videreuddannelse indenfor IT-sikkerhed eller andet som har din interesse.

Hvad har du med i bagagen?

Du har sikkert været igennem uddannelse, ligesom du har opnået praktisk erfaring, som har udviklet dig og givet dig erfaring, som vi glæder os til at høre om. 

  • Du har viden og erfaring fra helpdesk level 2/3, IT-konsulent eller en lignende stilling indenfor de seneste 3-5 år.
  • Du har kendskab, erfaring og god forståelse for IT-infrastrukturløsninger.
  • Du har arbejdet direkte med kunder af forskellig størrelse og taler fint med alle.
  • Du har måske certifikater, som afspejler dine kompetencer. 
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvad har du styr på?

Vi forventer, at du har styr på et eller flere af nedenstående fagområder:

  • Klient udstyr, print og kopi 
  • Firewall/VPN, switche og Wi-Fi samt IT-sikkerhed generelt 
  • Microsoft 365 services, herunder AD samt Azure AD
  • Microsoft server teknologier (Windows Server, Hyper-V, Exchange, SQL, RDS o.l.)
  • Backup (Veeam eller måske N-able Backup).

Hvilken kollega får vi?

Da du ofte spiller sammen med vores kunder, forventer vi at du er klar til kamp hver dag – udadvendt og serviceorienteret. Det er vigtigt, at du er tilpas selvstændig, så du med handlekraft selv kan score mål.

Du har altid styr på dine opgaver og lader sjældent mål gå ind. Du forfølger altid bolden helt frem til målet, og spiller bolden videre, hvis du ikke selv kan score.

Du er ansvarsfuld og tilpas nysgerrig, derfor holder dig altid opdateret på den nyeste udvikling og glæder dig, når du over at blive udfordret fra tid til anden.

Hvad tilbyder vi dig?

Vi lægger vægt på langvarige relationer med vores medarbejdere og tilbyder attraktive forhold – på det faglige, det personlige og det materielle niveau.

  • Flad organisation, hvor du kan påvirke din egen hverdag og gøre en forskel.
  • Højt fagligt niveau, vidensdeling med kolleger og mulighed for at tage kurser og certificeringer på vores regning.
  • Fokus på det sociale og på fællesskab, fejring af mærke- og fødselsdage.
  • Særlig fejring af jubilæer og udbetaling af loyalitetsbonus hvert 5. år. 
  • Fleksibilitet i forhold til mødetider og arbejdssted; mulighed for hjemmearbejde på nogle dage og særlig belønning, hvis du vælger til at deltage i vagtordning.
  • Nyindrettet kontormiljø, centralt placeret i Århus N.
  • Attraktiv løn og pensionsordning.
  • Frokostordning.

Hvem er holdet bag og virksomheden ”FLC Danmark”?

FLC Danmark er en Managed Service Provider, som har rødder tilbage til 1990. Vores kunder er danske erhvervsvirksomheder, som anvender forskellige løsninger (Cloudbaserede, hostede samt nogen on-premise). Vores kunder har mellem 10-500 bruger, blandt vores kunder er flere kendte vækstvirksomheder. FLC Danmark servicerer vores kunder med alt fra rådgivning, design og implementering til drift, support og løbende vedligeholdelse samt opdateringer. Det stiller krav til en konstant udvikling af nye services og løsninger. 

I FLC Danmark arbejder vi målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse og skabe rammerne for loyalt samarbejde, som har medført at flere virksomheder har valgt os som deres faste IT-samarbejdspartner af IT-løsninger og service igennem +30 år. Derfor er det vigtigt for os, at medarbejdere efterlever vores værdisæt FLASH i hverdagen. Læs mere om FLC Danmark og FLASH.

Ansøgningsfrist, første arbejdsdag og ansøgning

Send din ansøgning og CV til job@flc.dk. Skriv venligst ”IT-konsulent” i emnefeltet. Eller giv os et kald for at høre mere. Der er ingen ansøgningsfrist, gerne hurtigst muligt.

Alle ansøgninger behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du velkommen til at kontakte direktør Torben Høiberg på 2819 2951.

Torben Høiberg
Direktør
2819 2951

Din nye arbejdsplads

På din nye arbejdsplads er vi p.t. 26 engagerede og motiverede kollegaer, som hver dag har fokus på at leve op til vores værdisæt FLASH, som skal sikre positive oplevelser til vores loyale kunder. Vi er stolte over vores 4 x Børsens Gazelle priser og den ulv, som ”jagter” gazellerne. Vi er en IT-samarbejdspartner for danske erhvervsvirksomheder med 6 primære forretningsområder, som sikrer os en sund økonomi og den bedst opnåelige kreditvurdering AAA for 7. år i træk.

Du har en bred erfaring med forskellige infrastrukturløsninger og motiveres af at have ansvar for løsninger, du implementerer ved ”dine faste kunder”. Du forventer, at du har adgang til professionelle systemer, som understøtter professionel drift af infrastrukturløsninger, opgavestyring, tidsregistrering samt dokumentation. Du motiveres af muligheden for at have medindflydelse på din hverdag.

Ansvar, opgaver og reference?

Du bliver en del af vores Leverance Team (IT-Systemkonsulenter og IT-specialister). Dit arbejde vil foregå både internt på kontoret og eksternt hos kunder, hvor du leverer de løsninger, som kræver fysisk tilstedeværelse. Du vil også have faste besøg hos kunder, hvor du er deres ”IT-afdeling”. Du vil få en alsidig arbejdsdag med forskellige opgaver, som kan svinge fra almindelige driftsopgaver til større projekter, der kan omhandle implementering eller migrering af infrastrukturløsninger. Projekterne varetager du nogle gange selvstændigt, andre gange i samarbejde med kolleger i dit team.

Dit ansvar og opgaver kan være følgende afhængig af kompetencer:

  • Klargøring, levering og opstilling af klientudstyr hos kunder
  • Teknisk rådgiver for udvalgte kunder i samarbejde med kunderådgiver
  • Implementering / migrering til hybrid- samt cloudbaserede løsninger (On-premise løsninger kan forekomme)
  • Optimering og fejludbedring på systemer, når on-site besøg er nødvendigt
  • Opdatering af dokumentation
  • Du deltager i vores vagtordning, som går på skift
  • Daglig tidsregistrering

Mødetid og hjemmearbejde:

FLC Danmark er en fleksibel virksomhed med en stor grad af frihed under ansvar. Vi er således fleksible ift. både mødetider samt arbejdssted (hjemmearbejde) – afhængigt af de aktuelle opgaver.

Løn, pension og øvrige medarbejderfordele

Vi tilbyder en attraktiv fast løn, som modsvarer dine kompetencer og ansvarsområder og i tillæg hertil naturligvis en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Derudover har vi i FLC en frokostordning, vi markerer og fejrer dine mærke- samt fødselsdage og belønner loyalitet med kontant bonus hvert 5. år. Vi afholder løbende sociale arrangementer typisk hvert kvartal, vi holder julefrokost, kick-off samt teambuilding hvert år.

Hvem er du og hvilke kompetencer har du:

Du arbejder godt både selvstændigt og i teams. Arbejdet i teams sker typisk, når der skal implementeres større infrastrukturprojekter, som kræver flere kollegaer, for at vi kan lykkes succesfuldt.

Du er vant til at tage ansvar, og forventer det samme af dine kolleger – vi har hinandens ryg.  Du erkender eventuelle begrænsninger og har det bedst med at sige fra, hvis du bliver bedt om at løse opgaver, som ligger uden for dine kompetencer. Vi forventer, at du er struktureret og grundig og i alle henseender handler efter almindelig sund fornuft.

Du er fagligt kompetent og uddannet inden for IT – oprindeligt som IT-supporter, Datamatiker, IT-teknolog e.l. Og du har opnået en solid erfaring igennem de seneste 5-10 år, hvor du har varetaget en tilsvarende stilling, eller du har opbygget en bred erfaring i en supportfunktion.

Du udadvendt og kommunikerer åbent og ærligt på tværs af organisationen, og du trives godt i en mindre organisation. Dit personlige engagement og din professionalisme gør dig effektiv, vellidt og respekteret af både kollegaer, samarbejdspartnere og kunder. Du interesserer dig for den virksomhed, du arbejder i, og derfor er det vigtigt for dig, at du kender og forstår virksomhedens værdisæt, vision og mission. Hvis du opdager eventuelle fejl, findes årsagen hurtigt, så de ikke opstår igen, og ledelsen orienteres om nødvendigt.

Du er dygtig og professionel, og din arbejdskapacitet og grundighed er væsentligt over middel. Travlhed og en til tider hektisk dag med mange forskellige opgaver motiverer dig. Du er ambitiøs på både virksomhedens og dine egne vegne. Derfor sætter du en ære i at følge opgaver helt til dørs. Du formulerer dig klart og præcist på dansk, både mundtligt og skriftligt, og du læser og forstår engelsk.

Du har erfaring inden for flere af følgende områder:

  • Virtualisering (primært Hyper-V)
  • Microsoft 365 services, herunder AD samt Azure AD samt service
  • RDS-miljøer både private & public
  • IT-drift baseret på professionelt monitoreringssystemer
  • Netværk, herunder firewall/VPN, switche, Wi-Fi
  • SAN/Storage-løsninger, gerne HPE Nimble systemer
  • IT-sikkerhed
  • Klientudstyr, print og kopi
  • Fejlsøgning og udbedring


FLC Danmark ApS

FLC Danmark blev stiftet tilbage i 1990. Vi er i dag 26 engagerede og motiverede kollegaer. FLC har et dedikeret kundefokus med en målsætning om at et samarbejde med vores kunder skal bestå i min 10 år. Vi har p.t. 15 kunder, som har været fast kunde v/FLC Danmark igennem +20 år.

FLC Danmark arbejder målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse, når de er i kontakt med os. Vores loyale kunder er danske erhvervsvirksomheder, som typisk har 10 - 200 brugere, enkelte +200.

Vi bidrager alle til et godt arbejdsmiljø og glæder os over de personalegoder, vi har. Vi arbejder konstant på at forbedre og udvikle virksomheden. I FLC Danmark har alle medarbejdere mulighed for at påvirke udviklingen og inddrages gennem blandt andet fredagsmøder og vores årlige FLC Kickoff. Du vil være omgivet af kolleger, som altid er parate til at hjælpe dig og forventer det samme af dig. Vi kommunikerer åbent og ærligt og arbejder altid sammen om at skabe succesfulde kundeoplevelser.

Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer, som det kræver og indebærer. FLASH er vores værdisæt, og vi gør hver dag en forskel ved at udvise Faglighed og Loyalitet, optræde Ambitiøse og Stolte og være de bedst tænkelige Holdspillere.

I FLC Danmark sætter vi stor pris på vores medarbejdere, derfor fejres fødselsdage og mærkedage internt. Vi har fokus på et langt samarbejde, som markeres og fejres hvert 5. år med en loyalitetsbonus, som udgør 1.000 kr. pr. år. Ved 5 år udbetales 5.000 kr., efter 10 år udbetales der 10.000 kr. Vi har fejret medarbejdere, som har opnået både 5, 10, 15, og 20 år.

FLC Danmark er fortsat blandt de mest loyale HP-forhandlere i Danmark. Vi har vundet en række priser og konkurrencer – bl.a. HP ”Customer Satisfaction partner” Award, ”HP Årets Konsulent” og senest har Hewlett Packard tildelt os en ’ulv’ for at være årets højdespringer i 2018. Derudover er vi HP GOLD Preferred og Microsoft Silver Certified Partner.

Vores vision er fortsat at skabe en kontrolleret vækst og fremgang i såvel omsætning som resultat. Det vil vi opnå baseret på vores Go-To-Market strategi samt FLASH værdisæt med de dygtigste medarbejdere i branchen. Vi har fokus på at drive en stærk og lønsom virksomhed i IT-branchen.

FLC Danmark har en sund økonomi, hvilket har udløst den bedst opnåelige kreditvurdering AAA fra Bisnode igennem de sidste 8 år.

Vi er stolte over, at vi fire gange har gjort os fortjent til Børsens Gazelle titel. 

Ansøgningsfrist

Der er ikke fastsat en specifik ansøgningsfrist. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men bruger gerne tid på at finde den helt rigtige kollega. Vi opfordrer dig således til at søge stillingen straks. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at de modtages, og du kan forvente at høre fra os snarest muligt efter, at vi har modtaget din ansøgning.

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du velkommen til at kontakte René Dahl eller Kvalitetschef Jesper Lillelund (2323 4143)

René Dahl
Servicechef
4046 2946

Arbejdssted

Brendstrupgårdsvej 21G, 8200 Aarhus N

Sådan søger du jobbet

Send venligst din ansøgning og CV snarest muligt til job@flc.dk og skriv: IT-Systemkonsulent i emnefeltet. Alle henvendelser behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR.

Søg jobbet nu