Intern salgsmedarbejder søges

FLC Danmark søger en struktureret og kundeminded kollega til at indgå i vores salgsteam. Stillingen er på fuldtid 37 timer om ugen og man kan tiltræde i indeværende måned.  

Din nye arbejdsplads

På din nye arbejdsplads er vi p.t. 26 engagerede og motiverede kollegaer, som hver dag har fokus på at leve op til vores værdisæt FLASH, som skal sikre positive oplevelser til vores loyale kunder. Vi er stolte over vores 4 x Børsens Gazelle priser og den ulv, som ”jagter” gazellerne. Vi er en IT-samarbejdspartner for danske erhvervsvirksomheder med 6 primære forretningsområder, som sikrer os en sund økonomi og den bedst opnåelige kreditvurdering AAA for 7. år i træk.

FLC Danmark søger en struktureret og kundeminded kollega til at indgå i vores salgsteam.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning
  • Udarbejdelse af ordrebekræftelser med priser og leveringsterminer
  • Igangsætning af pakning af ordrer 
  • Tilbagevendende og strukturerede salgsmæssige opgaver

Ud over dette vil der være ad-hoc opgaver i mindre omfang, hvor salgstelefonen skal bemandes samt assistance ved udarbejdelse af f.eks. nyt salgsmateriale m.v.

Du vil til hverdag arbejde tæt sammen med salgsteamet, som består af Mads og Esben. Vi afholder ugentlige salgsmøder med fokus på de individuelle opgaver samt opgaver i teamet.

Du får en selvstændig hverdag med stor frihed til selv at styre dine opgaver og muligheder. Du vil blive del af en hverdag, hvor alle har indflydelse og medansvar for at udvikle forretningen. Der vil være fokus på at oplære dig til selvstændigt at kunne sælge vores produkter og vejlede kunderne med kvalificeret viden om deres løsninger.

Om dig

Du er hjælpsom, struktureret og detaljeorienteret. Du går ikke på kompromis med service eller kvalitet. Du trives med en varieret arbejdsdag, hvor nye, spændende opgaver venter om hvert hjørne.

Du følger altid opgaver til dørs og er klar til at tage nye udfordringer op.

Det er en stor fordel, hvis du tidligere har stiftet bekendtskab med IT-løsninger og har en grundforståelse for hardware-løsninger som computer, printere, servere m.v.

Du tilbydes

Et selvstændigt job med ansvar for vigtige opgaver i hverdagen. Udfordringer og muligheder for at udvikle dig hver dag.

Kulturen i virksomheden er kendetegnet ved en uformel omgangstone, klare målsætninger og viljen til at gøre en forskel både internt og hos kunden. Du vil møde et dejligt socialt miljø med engagerede kollegaer. 

Din fremtid er vigtig både for dig og FLC Danmark. Vi har fokus på, at der skal være tid til at være nysgerrig. Der vil derfor også være fokus på eventuel uddannelse, events, seminarer m.v. som skal sikre dig og os ny viden, der kan udnyttes aktivt i hverdagen, når vi rådgiver og servicere vores kunder.

I takt med at dine kompetencer forbedres, vil du få tildelt yderligere ansvarsområder. 

Vi tilbyder naturligvis en løn, som afspejler dine kompetencer. Derudover pensionsordning og en attraktiv sundhedsforsikring.

I FLC har vi en god frokostordning, og der afholdes i løbet af året (under normale omstændigheder) forskellige aktiviteter som kan være alt fra en hyggelig middag i byen eller fællestur på SHARKS til en tur i racehall m.v.

FLC Danmark ApS

FLC Danmark blev stiftet tilbage i 1990. Vi er i dag 26 engagerede og motiverede kollegaer. FLC har et dedikeret kundefokus med en målsætning om at et samarbejde med vores kunder skal bestå i min 10 år. Vi har p.t. 15 kunder, som har været fast kunde v/FLC Danmark igennem +20 år.

FLC Danmark arbejder målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse, når de er i kontakt med os. Vores loyale kunder er danske erhvervsvirksomheder, som typisk har 10 - 200 brugere, enkelte +200.

Vi bidrager alle til et godt arbejdsmiljø og glæder os over de personalegoder, vi har. Vi arbejder konstant på at forbedre og udvikle virksomheden. I FLC Danmark har alle medarbejdere mulighed for at påvirke udviklingen og inddrages gennem blandt andet fredagsmøder og vores årlige FLC Kickoff. Du vil være omgivet af kolleger, som altid er parate til at hjælpe dig og forventer det samme af dig. Vi kommunikerer åbent og ærligt og arbejder altid sammen om at skabe succesfulde kundeoplevelser.

Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer, som det kræver og indebærer. FLASH er vores værdisæt, og vi gør hver dag en forskel ved at udvise Faglighed og Loyalitet, optræde Ambitiøse og Stolte og være de bedst tænkelige Holdspillere.

I FLC Danmark sætter vi stor pris på vores medarbejdere, derfor fejres fødselsdage og mærkedage internt. Vi har fokus på et langt samarbejde, som markeres og fejres hvert 5. år med en loyalitetsbonus, som udgør 1.000 kr. pr. år. Ved 5 år udbetales 5.000 kr., efter 10 år udbetales der 10.000 kr. Vi har fejret medarbejdere, som har opnået både 5, 10, 15, og 20 år.

FLC Danmark er fortsat blandt de mest loyale HP-forhandlere i Danmark. Vi har vundet en række priser og konkurrencer – bl.a. HP ”Customer Satisfaction partner” Award, ”HP Årets Konsulent” og senest har Hewlett Packard tildelt os en ’ulv’ for at være årets højdespringer i 2018. Derudover er vi HP GOLD Preferred og Microsoft Silver Certified Partner.

Vores vision er fortsat at skabe en kontrolleret vækst og fremgang i såvel omsætning som resultat. Det vil vi opnå baseret på vores Go-To-Market strategi samt FLASH værdisæt med de dygtigste medarbejdere i branchen. Vi har fokus på at drive en stærk og lønsom virksomhed i IT-branchen.

FLC Danmark har en sund økonomi, hvilket har udløst den bedst opnåelige kreditvurdering AAA fra Bisnode igennem de sidste 8 år.

Vi er stolte over, at vi fire gange har gjort os fortjent til Børsens Gazelle titel. 

ansøgningsfrist

Der er ikke fastsat en specifik ansøgningsfrist. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men bruger gerne tid på at finde den helt rigtige kollega. Vi opfordrer dig således til at søge stillingen straks. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at de modtages, og du kan forvente at høre fra os snarest muligt efter, at vi har modtaget din ansøgning.

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du velkommen til at kontakte din nye kollega Kunderådgiver Mads Høgh Høiberg

Mads Høgh Høiberg
Kunderådgiver
4036 3739

Arbejdssted

Brendstrupgårdsvej 21G, 8200 Aarhus N

Sådan søger du jobbet

Send venligst din ansøgning og CV snarest muligt til job@flc.dk og skriv: Intern salgsassistent i emnefeltet. Alle henvendelser behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR.

Søg jobbet nu