Arbejder du selvstændigt, og trives med frihed under ansvar?

Trives du ved at arbejde med forskellige infrastrukturløsninger? Motiveres du af at have det tekniske ansvar, for de løsninger du implementerer? Har du erfaring og drømmer om RDS miljøer, Microsoft server / cloud, netværk og infrastruktur? Så er du lige præcis den driftskonsulent, vi leder efter!

FLC Danmark er en af Danmarks mest loyale HP-forhandlere, og en af de eneste 100% danskejet IT-virksomheder. Vi er 24 engageret og kompetente medarbejdere, der hver dag ønsker at yde den bedst mulige service, til vores mange loyale kunder. Vi har et dedikeret kundefokus med en målsætning om, at et samarbejde med vores kunder skal bestå i min. 10 år, for at skabe de bedste relationer. Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer som det kræver og indebærer. Vi arbejder konstant på at udvikle virksomheden, og her har alle medarbejdere mulighed for påvirkning.

Dine opgaver og ansvar

Med reference til vores servicechef skal du fungere som teknisk konsulent og modtager ansvaret over for en række udvalgte kunders infrastrukturløsninger. Du gennemfører selv opgaver og projekter samt drift hos dine kunder – naturligvis i tæt samarbejde med dine kolleger i serviceafdelingen. Der vil være en begrænset mængde kundekontakt.

Dine opgaver:

• Konsulentassistance med hybride on-premise / cloud-løsninger, infrastruktur, netværk og sikkerhed

• Teknisk ansvarlig for udvalgte kunder i samarbejde med en kunderådgiver.

• Serverdrift og -management.

• Fejlfinding og løsning.

• Implementering af skalerbare serverløsninger (såvel enkle som mere komplekse), herunder RDS-farm, SQL clustering etc.

• Opdatering af dokumentation, tidsregistrering o.l..

• Drift af managed services

Din profil og kompetencer

Du arbejder godt både selvstændigt og i teams. Arbejdet i teams sker typisk, når der skal implementeres større infrastrukturprojekter, som kræver flere kollegaer for at vi kan lykkedes succesfuldt.

Du er vant til at tage ansvar, og forventer det samme af dine kolleger – vi har hinandens ryg, ved altid at tage ansvar og have et godt økonomisk overblik. Det forventes, at du er struktureret og grundig og i alle henseender handler efter almindelig sund fornuft.

Du er fagligt kompetent og har en solid erfaring igennem de seneste min. 5 år, hvor du har varetaget en tilsvarende stilling. Du har selvstændigt gennemført infrastrukturprojekter flere gange og er tryg ved at tage ansvar for nye projekter.

Du kommunikerer åbent og ærligt på tværs af organisationen og du trives godt i en mindre organisation. Dit personlige engagement og din professionalisme gør dig effektiv, vellidt og respekteret af både kollegaer og samarbejdspartnere. Du sikrer dig, at du forstår hele forretningen, idet du herved kan bidrage bedst muligt med din erfaring og kompetencer. Hvis du opdager eventuelle fejl, så findes årsagen hurtigt så de ikke opstår igen og ledelsen orienteres om nødvendigt.

Du er dygtig, professionel og din arbejdskapacitet og grundighed er væsentligt over middel. Travlhed og en til tider hektisk dag med mange forskellige opgaver motiverer dig. Du er ambitiøs på både virksomhedens og dine egne vegne, derfor sætter du en ære i at følge opgaver helt til dørs. Sprogligt er du mundtligt og skriftligt velformuleret på dansk og du læser og forstår engelsk.

Vi forventer du har kompetencer indenfor:

• Microsoft servere

• Virtualisering (Hyper-V og Vmware – primært Hyper-V)

• Office 365

• IT-drift

• Netværk/infrastruktur

• IT-sikkerhed

• Fejlfinding

• Active Directory

• RDS miljøer

• Backup (Veeam, MSP Backup)

• Ekstra bonus, hvis du har kendskab til følgende

• Azure (som min. basis niveau)

Vi tilbyder

I FLC bidrager alle til et godt arbejdsmiljø og glæder os over vores gode og forskellige personalegoder og arbejder konstant på at forbedre og udvikle virksomheden. I FLC har alle medarbejdere mulighed for at påvirke udviklingen og inddrages gennem blandt andet fredagsmøder og vores årlige FLC Kickoff. Du vil være omgivet af kolleger, som altid er parate til at hjælpe dig og forventer det samme af dig. Vi kommunikerer åbent og ærligt og arbejder altid sammen om kundeprojekter.

I FLC sætter vi stor pris på vores medarbejdere, derfor fejres fødselsdage og mærkedage internt. Når en medarbejder har været ansat i FLC i 1 år udbetales der en loyaliltetsbonus på 1.000 kr. pr. år. Ved 5 år udbetales 5.000 kr., efter 10 år udbetales der 10.000 kr. osv. et samarbejde styrkes for hvert år det består.

Fleksibilitet i hverdagen

FLC Danmark er en fleksibel virksomhed med en stor grad af frihed under ansvar. Vi er således fleksible på både mødetider samt arbejdssted – afhængig af aktuelle opgaver og ansvar.

Løn, pension og øvirge medarbejderfordele

Vi tilbyder en attraktiv fast løn, som modsvarer dine kompetencer og ansvarsområder og i tillæg hertil naturligvis en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring. Derudover har vi i FLC en frokostordning, vi markerer og fejre dine mærke- samt fødselsdage. Vi afholder desuden sociale arrangementer typisk hvert kvartal, vi holder julefrokost samt kick-off og teambuilding hvert år.

ansøgningsfrist

Der er ikke fastsat en specifik ansøgningsfrist, idet vi ønsker stillingen besat snarest muligt. Vi opfordrer dig således til at søge stillingen straks, hvis du finder den interessant. Vi behandler ansøgningerne i takt med at de modtages, derfor kan du forvente at høre fra os snarest muligt efter, at vi har modtaget din ansøgning.Første arbejdsdag vil blive aftalt, når vi finder det helt rigtige match.

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte vores servicechef René Dahl

René Dahl
Servicechef

Arbejdssted

Brendstrupgårdsvej 21G, 8200 Aarhus N

Sådan søger du jobbet

Send venligst din ansøgning og CV snarest muligt til job@flc.dk og skriv: Driftkonsulent i emnefeltet. Alle henvendelser behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR.

Søg jobbet nu