Nyheder i Flexfone – Afdelings-sms’er og kontaktbogen er søgbar.
Nyheder i Flexfone – Afdelings-sms’er og kontaktbogen er søgbar.

Med blot to klik på Myfone.dk er modtagerfeltet i din SMS eller e-mail udfyldt, og du kan nemt sende en besked til alle i en specifik afdeling.

FLC Danmark er forhandler af telefoni-løsningen Flexfone og videregiver derfor nyhedsmails løbende vedr. Opdateringer, som sker på denne platform.

Flexfone er ude med en ny opdatering, som gør det muligt, nemt og hurtigt at udsende informationer til ens forskellige afdelinger. Man skal bare vælge afdelingen, man vil kommunikere ud til, skrive teksten og trykke send.

Notater på ens kontaktbog er nu søgbare. Dette giver mulighed for at man som virksomhed gennem den fælles kontaktbog kan lave notater på ens kontakter, som dine kollegaer så kan søge efter senere. Det kan fx være, at man har en kontakt, der er dygtig til Flexfone. Dette kan man notere ned og søge på via myfone.dk