HP ProBook 635 Aero G7 - den lette løsning
Forside
HP ProBook 635 Aero G7 - den lette løsning

Med corona-pandemien er det ingen overraskelse, at kontoret i den grad er flyttet hjem på den private matrikel. I forbindelse med at kontoret er pakket sammen og taget under armen, giver det god mening at gøre hverdagens arbejdsmaskiner lettere.

HP har fundet den perfekte balance mellem vægt, anvendelighed og styrke i deres lette HP ProBook Aero G7. HP har tilmed installeret AMD's processorer fra 4000-serien, et godt valg. Vi taler om HP ProBook 635 Aero G7, en maskine som vejer 1.060 gram. Det er selvfølgelig muligt, ligesom ved de resterende lette bærbare, at tage noget af batteriet af for at gøre den endnu lettere. Det vil dog resultere i 20% af driftstiden og kun en besparelse på 70 gram computer-vægt.

Skabt til et liv på farten

Det funktionelle

Når man tager denne maskine i brug, mangler man ikke noget. Der er de porte, der skal være. To klassiske USB, en USB-C, og en HDMI-udgang. Man kan lade PC'en ved dens klassiske lader, eller gennem USB-C porten.

Derudover er der en lille skuffe til et nano SIM-kort. Det gør det muligt at bruge HP ProBook 635 Aero G7 på farten, hvilket er super anvendeligt, når den nu er så let. Det vil kunne give medarbejderne en sikker arbejdsforbindelse, uanset hvor de befinder sig. Vel at mærke uden de skal trække på usikre WiFi netværk.

En trofast maskine

HP ProBook 635 Aero G7 har mange kvaliteter, og placerer sig stabilt mellem alle letvægtsmaskiner, vi har i dag. Tastaturet er glimrende, tasterne er vel fordelt og klikket er sikkert. Skærmen i Full HD er kontrastrig og lys.

Det plejer at være meget normalt at indgå kompromisser i.f.b.m ydelse, i disse letvægtsmaskiner. Heldigvis er dette nu ikke tilfældet, ved hjælp af AMD Ryzen 4000 processorer. HP har presset 8 kerner og en middelmådigt grafikprocessor ned i en chip, der passer godt til HP ProBook 635 Aero G7

Ingen undskyldninger

Det er en fin kontormaskine HP har skabt med Aero G7.

HP’s nyeste Aero maskine kan alt det, som den moderne kontor-nomade eller bare den corona-hjemsendte medarbejder har brug for – og mere til.

Den lever længe, er let, kan koble sig til alle vegne og yder godt i alle discipliner – der vil ikke være nogen undskyldning for, at en mail ikke er blevet besvaret eller et dokument skulle være utilgængeligt med denne maskine.

Har du brug for rådgivning?

Vi står altid klar til at levere en ordentlig rådgivning inden for IT.
Ønsker du at blive klogere på vores forretningsområder kan du altid læse om vores løsninger her

Kunderådgivere
IT Samarbejdspartner siden 1990

Hos FLC går vi meget op i, at finde den rigtige løsning til kunden. Det hele er ikke bare sort og hvidt, og med den rette kommunikation, kan vi finde den perfekte løsning, uanset hvilke krav der bliver stillet.

om FLC Danmark

Modtag alt det seneste nyt fra FLC direkte i din indbakke

Succes! Du er nu tilmeldt nyhedsbrevet!
Noget gik galt. Har du indtastet din email korrekt?