Opnå disse fem fordele ved at overgå til Flexfone erhvervstelefoni
Forside
Opnå disse fem fordele ved at overgå til Flexfone erhvervstelefoni

Leder du efter et letanvendeligt telefonsystem, der gør din hverdag nemmere og mere effektiv? Så behøver du ikke lede længere. FLC har mange års erfaring med at opsætte og rådgive om Flexfones markedsledende telefonisystem. I sektionen nedenfor præsenterer vi de fem største grunde til, at FLC Danmarks kunder er glade for at have valgt Flexfone som deres system til erhvervstelefoni.

1. Øget produktivitet

Med Flexfones avancerede opkaldshåndteringssystem og dertilhørende funktionalitet kan virksomheder strømline deres kommunikationsstruktur. Dette leder til højere effektivitet og mindre tidsspilde hos alle medarbejdere, der er en del af det daglige kommunikationsflow, som foregår via. virksomhedens telefonisystem.

2. Bedre kundeoplevelse

Funktioner såsom automatisk genkald, et moderne voicemailsystem og effektiv viderestilling gør, at kunden får en gnidningsfri og positiv oplevelse, når de kontakter en virksomhed, der benytter Flexfone. Systemerne tilrettelægges til den individuelle virksomheds præferencer, således at tidsspilde minimeres for kunden, og at de hurtigt bliver sat i kontakt med den relevante medarbejder/afdeling.

3. Lavere omkostninger

Ved at eliminere fysiske telefonisystemer mindskes behovet for nyt hardware, vedligehold og installationsomkostninger. Dermed vil du opleve en væsentlig reducering i spontane omkostninger, når udstyr går i stykker eller trænger til opdateringer.  Når du vælger en Flexfone løsning hos FLC Danmark, sørger vi for en problemfri opsætning, hvor systemet integreres med din nuværende digitale infrastruktur.

4. Større fleksibilitet

Flexfone er et virtuelt telefonisystem, hvor hele administrationen af opkald kan foretages online. Dette gør, at virksomheders medarbejdere kan bruge systemet, uanset hvor de befinder sig. Dermed kan medarbejdere, der arbejder hjemmefra eller fra en anden lokation stadig benytte systemet, helt som de ville kunne på den fysiske arbejdsplads. Således kan virksomheder tilbyde større fleksibilitet til de medarbejdere, som benytter erhvervstelefoni i deres daglige arbejde.

5. Skalerbar løsning

Flexfone er en cloudbaseret telefoniløsning, der er bygget efter skalerbare principper. Derfor kan virksomheder hurtigt opskalere eller nedjustere løsningen i takt med, at behovet opstår. Brugere kan nemt tilføjes eller fjernes, helt uden at det er forbundet med ekstra omkostninger eller rekonfigurationer. Dette er specielt en stor fordel for virksomheder, der ekspanderer og vækster, da deres behov kan ændre sig på meget kort tid. Her kan man spare en masse frustrationer, når systemet indenfor kort tid kan justeres til en nyopstået situation.

Hvad kan du forvente af en telefoniløsning fra FLC Danmark?

Se videoen og hør mere om hvordan Byggeselskabet Olav De Linde oplevede implementeringen af en Flexfone løsning fra FLC.
Vil du vide mere om Flexfone?

Er du i tvivl om, hvordan Flexfone kan tilpasses til din virksomheds specifikke situation? Kontakt Mads Høgh Høiberg, FLC Danmarks Flexfone ekspert, så kan vi sammen tage en dialog om, hvordan Flexfone kan tilpasses jeres virksomhed, så I kan opnå en mere effektiv arbejdsgang.

Har du brug for rådgivning?

Vi står altid klar til at levere en ordentlig rådgivning inden for IT.
Ønsker du at blive klogere på vores forretningsområder kan du altid læse om vores løsninger her

Kunderådgivere
IT Samarbejdspartner siden 1990

Hos FLC går vi meget op i, at finde den rigtige løsning til kunden. Det hele er ikke bare sort og hvidt, og med den rette kommunikation, kan vi finde den perfekte løsning, uanset hvilke krav der bliver stillet.

om FLC Danmark

Modtag alt det seneste nyt fra FLC direkte i din indbakke

Succes! Du er nu tilmeldt nyhedsbrevet!
Noget gik galt. Har du indtastet din email korrekt?