Bonefeld og Bystrup

Bonefeld og Bystrup logo
“Vores samarbejde med FLC går mange år tilbage. Vi holder fast, da vi prioriterer en solid partner, der kender vores løsning og som samtidig står ved det de lover. I det daglige har vi en god og sund dialog. Ingen forsøger, at sælge os mere end det har behov for. FLC har dog viden og kompetence til at dække alle facetter som eks. egen server installation, cloud eller hybrid når vi taler infrastruktur. Dermed er vi sikret vores IT installation til enhver tid understøtter vores forretning.
På årlige statusmøder viser FLC stort mod og mandshjerte til en åben drøftelse af samarbejdet – og her gennemgår vi alle aspekter omkring tilfredshed, eventuelle udfordringer, faktuelle sager, vores forventning til fremtiden og FLC’s input, så vi også er på forkant fremadrettet”

Michael Jonasen
Indehaver og Landinspektør