IT service

Helpdesk, beredskab og døgnvagt

Vores serviceafdeling er klar til at hjælpe, hvis uheldet er ude. Hvis du har brug for hjælp, kan du med fordel benytte dig af vores IT-services som nævnt her.

Helpdesk – 7020 9296

Vores helpdesk kan hjælpe dig, hvis du har en opgave, som I ikke selv kan løse. Hvis du ikke har en aftale, så skal du betale et startgebyr samt timepris efter forbrugt tid.
Hvis du skal have hjælp til længerevarende nye opgaver, skal de først bookes.
Du kan også kontakte helpdesk via mail på helpdesk@flc.dk.

Vi tilstræber at behandle/vurderer alle opgaver indenfor 15 minutter.
Vi tilstræber at du får hjælp indenfor 1 time.
Vi tilstræber at fremlægge en plan v/komplicerede opgaver indenfor 2 timer.
Vi tilstræber at give dig besked om bookning af nye opgaver samme dag, som de modtages.

Helpdesk er åben mellem 8 – 16 (fredag 15:30).
Har du en helpdeskaftale, kan du benytte døgnvagt mellem 7-8 og 16-17 u/b.

Beredskab/tilkald – 7020 9296

Vores serviceteam kan hjælpe dig, hvis din netværksløsning eller dele heraf pludselig svigter grundet kritiske fejl. En kritisk fejl betegner vi således ”to eller flere brugere oplever samme fejl i netværket”. Hvis du har en beredskabs- eller garanti og tilkalds aftale, så er du garanteret at hjælpen er fremme på din adresse indenfor 4 timer uden beregning. Hvis du ikke har en aftale, så skal du betale for hurtig action.

Beredskab er gældende indenfor normal arbejdstid. En systemkonsulent vil være fremme på din adresse inden 4 timer fra din fejlmelding til FLC.

Døgnvagt – 7020 9293

Vores serviceteam er naturligvis også klar til at hjælpe dig, hvis du har brug for hjælp udenfor normal åbningstid (8-16 – fredag 15:30). Hvis du har en aftale, som dækker døgnvagt, så er hjælpen gratis. Hvis du ikke har en aftale, skal du betale et startgebyr.

Priser for services

Opstart af helpdesk/projekter generelt uden helpdesk- eller IT-aftale kr. 125,-
Timepris (beregnes pr. påbegyndt kvarter)  kr. 1.045,-
Aktivering af beredskab/tilkald uden aftale (i normal arbejdstid) kr. 1.495,-
Aktivering af døgnvagt (for kunder med helpdesk-, IT-Aftale Bronze og Sølv) kr. 995,-
Aktivering af døgnvagt (for kunder med IT-Aftale Guld og Platinum)  kr. 0,-
Aktivering af døgnvagt (for kunder uden helpdesk aftale) kr. 1.995,-

Tillæg for overarbejde:

Hverdage 17.00-19.00 Timepris + 50%
Hverdage 19.00-06.00 Timepris + 100%
Hverdage 06.00-08.00 Timepris + 50%
Weekender og helligdage Timepris + 100%

Alle priser er ekskl. moms og kørsel.
Priserne fratrækkes naturligvis FLC FairPris rabat, hvis du har en aftale.

FLC Danmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

logo-1

logo-1

hpe

hpe