HP print, kopi og service

Uanset om du vælger den nye HP Pagewide eller den velkendte Laserjet-serie, så får du en printerløsning der er markedsledende inden for:

• Pålidelighed
  • Sikkerhed
  • Brugervenlighed.

Hvorfor skal du vælge FLC Danmark som print/kopi leverandør?

FLC Danmark er blandt de mest dedikerede HP Preferred partnere i Danmark, som kan tilbyde dig rådgivning, analyser og implementering af HP print og kopiløsninger.

Vi sikrer dig den bedste løsning, når du skal investere i print/scan/kopi, og vi tilbyder desuden markedets mest fleksible aftaler:

• Ingen faste eller minimum antal sider pr. år
  • Ingen fastlåste priser pr. side
  • Fuld garanti og service med tilkald
  • Overvågning og automatisk levering af forbrugsstoffer

Selvom enhederne på ydersiden ligner hinanden, så har printere og kopimaskiner igennem de sidste 10 år gennemgået store forandringer. Vi tager ikke for givet, at der skal stå en stor kopimaskine centralt, men ser oftere, at der er langt mere effektivitet i at have mindre enheder placeret strategisk rigtigt i virksomheden. Funktionerne skal være der hvor brugerne er!

Se før du køber – så du køber det rigtige

HP’s produktsortiment er det mest omfattende, og derfor findes der løsninger til hver enkelt virksomheds behov. Vi har altid et præsentabelt udvalg af HP printere og multifunktionsprintere i vores HP Videncenter, som du kan få demonstreret af en rådgiver.

Kontakt os allerede i dag og giv os chancen for at udfordre din nuværende løsning og ikke mindst priser for løbende drift.

Ring 70250955, eller udfyld kontaktformularen:

Firma*

Fulde navn*