”De er gode til at servicere og komme med input, hvis vi trænger til at få optimeret et system. De forstår at analysere en virksomhed, og fortælle præcist hvilke behov man har."

Læs hele casen her...

Kundetilfredshed og tilgængelighed

Kundetilfredshed og tilgængelighed er blandt de vigtigste parametre, som vi kan måle vores virksomhed ud fra.

Derfor opfordrer vi gerne vores kunder om at deltage i årlige tilfredshedsundersøgelser, samt beder dem komme med tilkendegivelser omkring tilgængelighed og problemer generelt med netværket. Nedenstående målinger afspejler disse undersøgelser.

FLC Kundetilfredshed

Kundetilfredsheden er målt på en skala mellem 0 og 100%, og blev senest opdateret september 2017

oppetid-2017-08

Tilgængelighed

Tilgængeligheden for vore kunders IT-infrastruktur er målt på en skala mellem 0 og 100%, og blev senest opdateret september 2017

Blandt de kunder, som tæller med i statistikken er følgende:

Udvidet kundeanalyse

Ud over den generelle kundetilfredshed, foretager vi i samarbejde med Microsoft årligt en udvidet kundeanalyse, som måler på yderligere en række parametre. Det sikrer at vi altid kan levere analyse og rådgivning af høj kvalitet.

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

logo-1

logo-1

hpe

hpe