Kundetilfredshed og tilgængelighed
Kundetilfredshed og tilgængelighed er blandt de vigtigste parametre, som vi kan måle vores virksomhed ud fra.
Derfor opfordrer vi gerne vores kunder om at deltage i årlige tilfredshedsundersøgelser, samt beder dem komme med tilkendegivelser omkring tilgængelighed og problemer generelt med netværket. Nedenstående målinger afspejler disse undersøgelser.
FLC Kundetilfredshed
Kundetilfredsheden er målt på en skala mellem 0 og 100%, og blev senest opdateret september 2017
Tilgængelighed
Tilgængeligheden for vore kunders IT-infrastruktur er målt på en skala mellem 0 og 100%, og blev senest opdateret september 2017
Blandt de kunder, som tæller med i statistikken er følgende:
- Planenergi Nord/Midt
- A/S Villy Jensen
- Alfotech ApS
- Arkitekt Kristine Jensens tegnestue
- FranklinCovey K/S
- Golf Hotel Viborg & Golf
- PHILIPSEN ApS
- Skovbo Hjort Advokater
- Tækker Ejendomsformidling ApS
- Bonefeld & Bystrup A/S
- Langaa Varmeværk Amba
- Dalmatic A/S
- POMPdeLUX ApS
- Martin Bencher A/S
- Dansk Halbyggeri A/S
- Byggeselskab Olav de Linde Århus
- Tækker Administration
- SET A/S
- LINDBERG A/S
- Gran Living ApS
- Cryos International ApS
- Sicom A/S
- AMU FYN
Udvidet kundeanalyse
Ud over den generelle kundetilfredshed, foretager vi i samarbejde med Microsoft årligt en udvidet kundeanalyse, som måler på yderligere en række parametre. Det sikrer at vi altid kan levere analyse og rådgivning af høj kvalitet.