Hvem er vi hos flc danmark?

Vi er et team af kolleger, som står parat til at forstå, hvad I som kunde forventer af en professionel og værdiskabende IT-Samarbejdspartner.

Vi måler x gange årligt vores samarbejde, fordi vi ønsker at sikre os, at vi til enhver tid lever op til jeres forventninger. Intet er længere statisk og der opstår næsten dagligt nye muligheder, som I bør overveje. Derfor er det vores forventning, at I stiller store krav til, hvordan vi vil varetage ansvaret for jeres virksomheds IT-løsning og tilhørendeservices.

Vi er ikke som de fleste

Vi værner om vores værdier og stiller store krav til os selv og vores kolleger, fordi det sikrer, at vi kan glæde os over at samarbejde med vores kunder igennem mange år. Med udgangspunkt i et aktivt samarbejde med mange erhvervskunder igennem 15, 20, 25 og +30 år, mener vi at kunne dokumentere, at vi ikke er som de fleste.

Vi har særlig fokus på samarbejdet, når der opstår uventede problemstillinger. Vi mener i høj grad, at man kan måle et samarbejde ud fra leverandørens evne til at håndtere kritiske problemstillinger, derfor sætter vi alle sejl og sikre os, at I som kunde er tilfredse – specielt efter løsning af kritiske problemstillinger.

FLC Danmark tilbyder danske erhvervsvirksomheder et værdiskabende samarbejde, hvor vi tager ansvaret for IT i det omfang I måtte ønske det. Til gengæld stiller vi også krav til et samarbejde. Vi forventer, at samarbejdet over tid vil omhandle flest mulige af de forretningsområder, som vi kan varetage – fordi det medfører en passende grad af loyalitet fra jeres side, som vi kvitterer for med en høj grad af ekstraordinær fokus fra vores side.

Esben Vidstid og Torben Høiberg

Full-service it-hus

FLCs rødder strækker sig tilbage til 1990, hvor virksomheden blev stiftet. Hos FLC arbejder vi målrettet på at give vores kunde en positiv kundeservice hver dag. Vores loyale kunder er danske erhvervsvirksomheder med alt fra 10 - 250 brugere.

Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer som det kræver. Vi tilbyder alt fra rådgivning til implementering af såvel enkelte arbejdspladser som større infrastrukturprojekter, som kan omhandle såvel ny infrastruktur hos jer eller migrering til cloudbaserede applikationer og serviceres.

I dagligdagen tilbyder vi alle de services, som I måtte have behov for – lige fra almindelig kundesupport til overvågning, udbedring af fejl, opdatering af jeres systemer og enheder, faste besøg, eskalering og udkald on-siet efter behov samt naturligvis mulighed for adgang til vores services 24 x 7 x 365.

100% danskejet

FLC Danmark er blandt et faldende antal af IT-virksomheder, som fortsat er 100% danskejet. Vi arbejder hver dag målrettet på at yde den bedst mulige service til vores mange loyale og ambassadør kunder. Vi har et dedikeret kundefokus med en målsætning om, at et samarbejde med vores kunder skal bestå i min. 10 år for at blive mest muligt værdiskabende for begge parter.

Vores Værdier

FLASH er vores værdisæt, som vi hver dag skal efterleve. Vi udføres vores arbejde baseret på en høj Faglighed, vi tager Ansvarlighed seriøst, hvilket sikre følelsen af den nødvendige Stolthed, som gør at alle kolleger er opmærksomme på, hvor vigtigt det er af være en god Holdspiller. Gøre man den samlede sum op, så er fundamentet lagt for at sikre en særlig høj grad af Loyalitet i samarbejdet.

Faglighed
Vi prioriterer uddannelse, certificeringer, erfaringer og tekniske kompetencer, som er nødvendige for at kunne opretholde en høj Faglighed.

Loyalitet
Vi kender værdien af et loyalt samarbejde igennem +30 år. Loyalitet er den absolut vigtigste del af FLASH, fordi Loyalitet er det, som kan sikre et mangeårigt samarbejde.

Ansvarlighed
Vi udviser ansvarlighed ved fx at have fokus på opgaver, indtil de er løst til kundens tilfredshed.

Stolthed
Når vi lykkedes med at være faglige, tage ansvar, være gode holdspillere og altid have fokus på loyalitet, så opstår følelsen af Stolthed.

Holdspiller
Vi kan kun lykkedes ved at være gode Holdspillere. I dag er IT så omfattende, at man er nødt til at være flere, som står sammen om opgaver, projekter og daglige services. Derfor har vi fokus på at alle skal opføre sig som Holdspillere i hverdagen.

Vores medarbejdere

Hos FLC Danmark er vi opmærksomme på, at vores medarbejdere er afgørende for at vi kan lykkedes med at servicere vores kunder i den grad vi forventer. Vores medarbejdere har alle fokus på:

• At sætte dig i centrum.
  • At du føler dig ”tryg”.
  • At følge selv små sager helt til dørs.
  • At optræde proaktivt fx. ved uopfordret at følge op på tidligere udførte
  • opgaver.
  • At scorer den bedste rating for udført arbejde.

Vi har naturligvis fokus på et godt arbejdsmiljø, som omhandler fokus på mange forskellige områder bl.a. følgende:

• Nyt og opdateret udstyr.
  • Professionelle applikationer til overvågning, styring af opgaver og projekter samt tidsregistrering.
  • Et team af kompetente og hjælpsomme kolleger.
  • Pausedage hvor man selv bestemmer, hvad man vil.
  • Uddannelsesdage hvor man kan udvide sine kompetencer.
  • Attraktiv lønpakke, som man selv kan påvirke.
  • Pensionsordning, sundhedsforsikring, 5 feriefridage samt ferietillæg.
  • Fælles sociale arrangementer planlagt af teamet eller af FLC.
  • Årligt Kick-off arrangement.
  • Sommerfest og julefrokost.

Vores mission

Vi gør os umage. Vi leverer IT, baseret på de til kundens og opgavens bedste produkter og services. Vi rådgiver hver enkelt kunde, så de får den bedst mulige løsning – tilpasset deres situation. Vi leverer services, som sikre den højeste grad af tilgængelighed, samt den mest effektive problemløsning, hvis uheldet er ude.

Vores vision

Vi vil være den foretrukne IT-samarbejdspartner for professionelle virksomheder målt på oppetid, stabilitet og sikkerhed. Vi ser IT strategisk, taktisk og operationelt.

Vi vil være anerkendt som en ansvarlig, kompetent og nærværende IT-samarbejdspartner.

Vi vil skabe og udvikle et miljø, hvor kunder, kolleger og leverandører inspireres menneskeligt, fagligt og intellektuelt.

Vores vision er fortsat at skabe en kontrolleret vækst og fremgang i såvel omsætning som resultat. Det vil vi opnå baseret på vores Go-To-Marketstrategi samt FLASH værdisæt med de dygtigste medarbejdere i branchen. Vi har fokus på at drive en stærk og lønsom virksomhed i IT-branchen.