Flexfone Erhvervstelefoni

Hvad er mon dit fokus, når der skal investeres i klientudstyr? Har du fokus på økonomien eller har I vedtaget, at klientudstyr skal udskiftes med fast interval for at sikre den bedste performance? Eller er du på udkig efter lækkert klientudstyr med et cool design, fordi I har mange unge medarbejdere? Uanset jeres krav, ønsker, behov og fokus, så har vi det rigtige produkt.

Den komplette og gennemtænkte telefoniløsning

Flexfone er IT Forum Gruppens partner inden for erhvervstelefoni.
Med Flexfone får du erhvervslivets mest fleksible og brugervenlige telefoni-løsning, der fungerer lige nemt hvad enten du og dine medarbejderne befinder sig på kontoret, på farten eller hjemme. Bare log på Microsoft Teams eller åbn Myfone-app’en, så er du i gang!

Løsningen kombinerer den smarte fleksibilitet fra mobiltelefoni med alle de velkendte funktioner fra bordtelefonen. Resultatet er komplet overblik og en virksomhed, der er bundet sammen på tværs af lokationer, så I kan yde den bedste service over for jeres kunder og samarbejdspartnere.

Online omstillingsbord giver overblik

Myfone.dk er din indgang til Flexfones mange funktioner og muligheder.

Her har du det totale overblik: Hvem betjener virksomhedens telefonkøer? Hvem er ledig eller optaget? Arbejder en kollega hjemmefra eller sidder vedkommende i møde? På myfone.dk finder du nemt og hurtigt svaret, så du ved, hvem der sidder klar til at modtage kundernes opkald eller din viderestilling.

Som medarbejder har du fuld kontrol over dine egne præferencer. Du kan logge af og på telefonkøerne. Med ringeprofiler kan du styre, hvordan din telefon skal opføre sig, når du fx sider i møde eller er på farten. Du har overblik over ind- og udgående opkald og nem adgang til din egen virtuelle telefonsvarer.

På Myfone.dk kan du også håndtere alle indgående og udgående opkald med den indbyggede softphone. Det eneste du skal bruge er et headset med en mikrofon.

Myfone.dk er din indgang til Flexfone

Med Myfone app’en er du altid forbundet med din virksomhed og har alle dine telefunktioner lige ved hånden. Med få tryk kan du styre dine køtilmeldinger, se om en kollega er ledig eller optaget, omstille opkald, aflytte din telefonsvarer, tjekke din opkaldshistorik, styre dine ringeprofiler og meget, meget mere.

Medarbejdere med Flexfone mobilabonnement har gratis adgang til Myfone app’en.

Se MyFone i dine teams applikationer

Flexfone integreret i Microsoft Teams

Seneste skud på stammen i Flexfone-familien er Microsoft Teams-integrationen, som lader dig bruge Teams som en softphone på lige fod med din smartphone eller bordtelefon.

Med Myfone app’en til Teams har du alle de øvrige Flexfone-funktioner lige ved hånden – nemlig direkte i Teams-menuen.

Teams styrker jeres samarbejde og kombinerer alt i en samlet platform, hvor I kan chatte, dele filer, afholde videomøder og arbejde med jeres yndlings-apps i Office 365. Med integrationen af Flexfone er cirklen nu sluttet, og du har al din kommunikation samlet ét eneste sted.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad koster Flexfone løsningen?

1. En pris for abonnementet
  2. En pris per bruger, der afhænger af hvor mange brugere der er i løsningen

Det er altid muligt at justere antallet af brugere og abonnementer direkte via portalen efter behov.

Du er velkommen til at kontakte Mads Høgh Høiberg på 4036 3739 eller bruge kontaktformularen, der findes i bunden af siden

Hvor lang binding er der på Flexfone?

Ingen – løsningen har ingen binding.

Vi vægter fleksibilitet højt, hvilket betyder, at du kan opsige løsningen når som helst og af hvilken som helst årsag.

Dette er også et tegn på vores tillid til kvaliteten af det, vi tilbyder – der er ingen grund til at binde dig!

Hvordan er dækningen?

Flexfone anvender TDC NET som netværksoperatør.

Vores teleløsning er designet med et klart formål: at sikre vores kunder maksimal tilgængelighed, fleksibilitet og brugervenlighed. Det er essentielt for os at bruge et netværk, der fuldt ud kan understøtte de værdier, vi leverer til vores kunder, uanset tid og sted.

Derfor har vi valgt TDC NET som vores netværksleverandør for at sikre, at vores kunder får den bedste mulige oplevelse, uanset hvor i Danmark de er. Vi garanterer dermed en netværksdækning på 99,5 % fra Skagen til Gedser.

TDC NET forbedrer kontinuerligt deres netværk med den nyeste teknologi og har for nylig opgraderet deres mobilnetværk til landsdækkende 5G.

Hvordan kommer vi i gang med telefoni i Teams?

Vi står for integrationen mellem Flexfone og Teams, så jeres brugere kan modtage og foretage opkald via Teams.

Integrationen inkluderer også alle Flexfones funktioner direkte i Teams, hvilket betyder, at du får fuld adgang til Flexfones faciliteter i Teams-miljøet.

Vi sørger for alt dette for dig, helt uden omkostninger.

Vi har allerede bordtelefoner, skal vi skifte til nye?

Vi vil undersøge, om jeres nuværende bordtelefoner er kompatible med Flexfone-løsningen for at sikre en god brugeroplevelse.

Hvis jeres nuværende bordtelefoner ikke er kompatible med Flexfone, vil vi sammen finde en løsning, der gør begge parter tilfredse.

Kan jeg bruge WiFi-kald?

Ja, Flexfone understøtter WiFi-calling, så det er vigtigt, at din telefon også understøtter denne funktion.

Dette er særligt nyttigt i områder med dårlig dækning, hvor der er adgang til WiFi, så opkald kan foretages over netværket.

Det er en stor fordel, hvis man befinder sig på steder som lagre, i skurvogne, kældre og lignende.

Er der meget papirarbejde i forbindelse med skiftet?

En fuldmagt er nødvendig.

Derefter tager vi os af alt for dig, inklusiv overførsel af eksisterende numre, opsigelse af dine nuværende abonnementer og al nødvendigt papirarbejde.

Du skal blot informere os om, hvilken dato du ønsker at begynde at bruge Flexfone, og give os oplysninger om jeres brugere.

Hvordan fungerer support?

Da vi hos FLC Danmark er certificerede i Flexfone, står vi for al support.

Support er inkluderet i din aftale, så du kan altid ringe eller skrive til os uden ekstra omkostninger.

Hvem opsætter systemet og lærer os at bruge Flexfone?

Det står FLC Danmark for.

Vi foretager opsætningen sammen med jer for at sikre, at I lærer processen at kende, så I selv kan foretage ændringer i opsætningen senere efter behov.

FLC Danmark går endda så langt, at vi normalt kommer ud til kunden for at gennemføre opsætningen og er til stede på jeres lokation på den dag, I starter op med Flexfone, for at sikre, at alt fungerer perfekt fra start.

Det betragter vi som et ægte partnerskab.

Kan jeg få eSim til telefon eller smartwatch?

eSIM til smartwatch er inkluderet i de tre største mobilpakker, og eSIM til mobil er tilgængeligt i alle abonnementer.

Lad os tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig med jeres IT

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.