Rådgivere

Du kan betragte vores salgsafdeling som rådgivere, idet vi ser det som vores opgave at rådgive dig i forhold til investering, som du påtænker at gennemføre uanset størrelsen. Vi sætter en ære i at sikre dig, at du altid træffer det rigtige valg, derfor stiller vi altid forskellige spørgsmål, med det formål at afstemme hvilket behov du har, selv ved investering i en helt almindelig pc og naturligvis i særdeleshed ved større investeringer. Hos FLC Danmark har vi ingen diverse kunder, men udelukkende faste kunder eller ambassadør kunder (opnås efter 15 års samarbejde med FLC), da vi ønsker primært at bruge tiden på de kunder, som er loyale overfor samarbejdet. Den tid vi sparer på diverse kunder, bruger vi bl.a. på at afholde et årligt statusmøde, hvor vi gennemgår samarbejdet fra a-z.

EVMHH