Ved du hvad det koster at, udskrive en side på din printer / kopimaskine?

Langt de fleste ved ikke hvad det koster, at printe en side, på deres printer. De overser en væsentlig detalje, der kan spare dem for omkostninger

HP PageWide Teknologi - PageWide serien

Står du overfor at skulle investere i en ny print-scan og kopiløsning, så kontakt os og lad os aftale et uforpligtende møde om din næste investering.

FLC Danmark har siden 2006 leveret mange print-scan og kopiløsninger, og i modsætning til mange andre leverandører på netop dette område, så vi er særlig tilfredse, når vi betragter statistikken over løsningernes levetid og omkostningerne over tid. De fleste tænker ikke over det, men anlægsomkostningerne for løsningerne er ikke uvæsentlige!

Anskaffer man fx en løsning, som koster 50.000 – så er det ret interessant at forholde sig til, hvor længe løsningen er i drift og naturligvis også, hvor mange sider der udskrives i driftsperioden. Hvis vi antager, at løsningen er i drift i 5 år, og man udskriver i alt 500.000 sider, så har det kostet 10 øre pr. side.

De fleste har fokus rettet imod prisen pr. side, altså den pris det koster at udskrive en side målt udelukkende på forbrugsstoffer. I dag skal en side med sort helst ned under 5 øre, men hvorfor ikke betragte de samlede omkostninger?

Der er i tillæg til ovenstående også mange virksomheder, som ikke forholder sig til i hvilket omfang der er behov for A3 eller om man vil kunne nøjes med A4. Fakta er dog, at selvom enhederne er blevet markant billigere, så investere langt de fleste stadig i enheder, som kan håndtere både A4 og A3. Fakta er dog, at enheder, som blot skal dække behovet for A4 er billigere, og derfor vil kunne påvirke prisen pr. side, når man medtager anlægsinvesteringerne.

HP PageWide Serien – den nye teknologi til kontorprint-scan og kopi

Igennem de seneste 2 år har flere kunder valgt produkter, som har HP’s nye PageWide teknologi.

I FLC er vi meget begejstret for teknologien, som giver en række åbenlyse fordele, hvis man sammenligner med traditionel laserjet teknologi, her er blot nogle af dem …

• Udskriver op til 50% hurtigere.
  • Strømbesparende = mere energivenlig løsning.
  • Lavere driftsomkostninger.
  • Færre driftsstop.

Hvis du overvejer at udskifte hele eller dele af Jeres print-scan og kopi løsning, så lad os aftale er et uforpligtende møde, hvor vi gennemgår mulighederne med PageWide. Vi kan naturligvis også tilbyde produkter og løsninger baseret på LaserJet, som i visse tilfælde er det bedste valg, da når der udelukkende skal udskrives mange sider blot med sort.

Mødet kan også afholdes ved FLC Danmark, hvor vi har mulighed for at fremvise visse af HP’s PageWide og LaserJet modeller.

Børsen gazeller fra 1997 til 2008 HPE Partner Logo