Made In Denmark 2019

Made In Denmark 23-26 maj 2019!

Så er det igen blevet tid til golf arrangementet, som arrangeres af Made in Denmark, og FLC Danmark er for 6. år i træk Official Supplier.

Lee Westwood kommer til Himmerland

Én af Europas største golflegender, Lee Westwood, kommer til Himmerland! D. 22 december meddelte den engelske golflegende, at han stiller op til den sjette udgave af Made In Denmark. Han deltog også i 2018, hvor han desværre tabte i omspil til Matt Wallace, og i år tager han kampen op igen.
”Lee (red. Westwood) er en fantastisk fyr og en af de bedste europæiske golfspillere nogensinde. Han er en sand legende, så det glæder mig meget, at han igen er klar til at bakke op om Made in Denmark”, fortæller Thomas Bjørn der i årtier har haft et nært venskab med Westwood.”
Made in Denmark er blevet afholdt én gang om året, siden august 2014. Made in Denmark er en golfturnering på PGA European Tour, som i år bliver afholdt på Himmerland Golf & Spa Resort i Gatten ved Farsø. Turneringen spilles på Backtee Course.
Vi glæder os til at sende invitationer ud til vores ambassadør- og loyale kunder, som igen i år vil blive forkælet med VIP billetter (begrænset antal). VIP-billetterne bliver i 2019 lidt anderledes end de forrige år på hotellet i Gatten, ikke desto mindre er der mulighed for en fantastisk oplevelse, idet spillerne skal pacere igennem teltet på hul 14, hvor vores samlingssted vil være i år med VIP-forplejning. Hvis du vil sikre dig en plads, så send os straks en mail ved at trykke herunder. Invitationer følger snarest.

Læs mere på madeindenmarkgolf.dk/

Børsen gazeller fra 1997 til 2008 HPE Partner Logo