HP EliteBook x360 1040 G5

HP introducere deres nyeste medlem til x360 familien. Deres tyndeste og letteste 14” x360 notebook.

Det nyeste medlem til familie er designet med en 14” skærm, i et chassis på størrelse med andre producenters 13”-chassis. Det reducerer chassisfootprintet med 10%.

Skabt til business

Den kompakte, ultraslanke notebook er skabt til business. Med dens 360-graders fleksibilitet, genopladelige HP Active Pen og Antiglare touchskærm, får du mere fra hånden. Derudover kan beskytte din PC mod trusler med HPs unikke sikkerhedshardware. Der kan også tilkøbes HP Sure View privacy-skærm, der lukker af for nysgerrige blikke.

Arbejd på farten

Forbedret støjreduktion og mulighed for 4G LTE, gør det muligt at arbejde og samarbejde, hvor som helst og når som helst.

Fede funktioner

Windows 10 pro. Med Windows 10 Pro samt effektive sikkerheds-, samarbejds- og tilslutningsfunktioner fra HP kan du være produktiv i enhver situation.

Batteri med hurtig opladning: Lad op til 50% på en 30 minutters opladning.

Holdbar: EliteBooken er udvilklet til at blive godkendt i MIL-STD 810G-testen. Det vil sige du kan gennemføre et stort antal opgaver, helt uden problemer.

Stærk processor: Du kan frit vælge mellem 7. eller 8. generations Intel Core-processor.

HP Manageability Kit: Image oprettelse og administrationen af hardware, BIOS og sikkerhedsfunktioner bliver hurtigere via Microsoft System Center Configuration Manager.

Støjannullering: Skjul baggrundsstøjen og tastaturklik med HP EliteBook x360 1040 G5

Børsen gazeller fra 1997 til 2008 HPE Partner Logo