Vi udvider vores helpdesk og service afdeling!

Vi har i august måned fornøjelsen af at byde velkommen til Mikkel Gårde Michelsen og Michael Bærendsen.

Mikkel

Hos FLC erkender vi, at det er vigtig at IT-Branchen løbende tilføres nye kræfter. Derfor bidrager vi og tager ansvar herfor, ved at hjælpe nye talenter igang. Vi glæder os derfor over at byde Mikkel velkommen i FLC. Mikkel er igang med en 5-årig uddannelse, som vil blive en kombination af arbejde i FLC såvel som perioder på skole.

Mikkel er fra starten igang med et grundigt introduktionsforløb, hvorefter han vil få opgaver af variende art. Mikkel starter uddannelsen i vores IT-Supporter team.

Michael

Vi glæder os over at byde Michael Bærendsen velkommen i FLC Danmark. Michael overtager Jesper Langkjærs stilling i FLC, da Jesper desværre har valgt at søge nye udfordringer. Michael er ansat som systemkonsulent, og er p.t. i gang med et grundig introduktionsforløb til FLC, ligesom han er i gang med at gennemgå installationerne ved de kunder, som han fremadrettet får ansvaret for. Michael kommer fra Martin Bencher A/S, hvor han har været IT-Manager, og før denne stilling var Michael selv IT-forhandler. Vi og Michael selv glæder sig til at besøge de kunder, som han får ansvaret for.

Hos FLC Danmark har vi 5 afdelinger: Rådgivere, systemkonsulent teamet, overvågning- og eskalerings teamet, helpdesk teamet og administrationen.

Rådgivere

Du kan betragte vores salgsafdeling som rådgivere, idet vi ser det som vores opgave at rådgive dig i forhold til investering, som du påtænker at gennemføre uanset størrelsen. Vi sætter en ære i at sikre dig, at du altid træffer det rigtige valg, derfor stiller vi altid forskellige spørgsmål, med det formål at afstemme hvilket behov du har, selv ved investering i en helt almindelig pc og naturligvis i særdeleshed ved større investeringer. Hos FLC Danmark har vi ingen diverse kunder, men udelukkende faste kunder eller ambassadør kunder (opnås efter 15 års samarbejde med FLC), da vi ønsker primært at bruge tiden på de kunder, som er loyale overfor samarbejdet. Den tid vi sparer på diverse kunder, bruger vi bl.a. på at afholde et årligt statusmøde, hvor vi gennemgår samarbejdet fra a-z.

Du kan se vores rådgivere her

Systemkonsulent teamet

Vores systemkonsulenter har overordnet ansvaret for vores kunders løsning, og er også det team, som er på besøg, når noget skal implementeres, fejlrettes e.l. Systemkonsulenterne kommer også løbende på faste besøg, hvis man ønsker det. Vi har gode erfaringer med faste besøg, som skaber nærvær og stærkere relationer.

Du kan se vores systemkonsulenter her

Overvågning- og eskalerings teamet

Vores medarbejdere i dette team har ansvaret for hver dag at monitorere de mange servere, firewalls, switche samt klienter, som hver dag er i drift ved vores kunder. Via en professionel software løsning overvåges alle enheder 24x7x365, men reaktion enten i dagtimerne eller døgnet rundt. Systemet sørger for at advare os, hvis der opstår fejl, så vi kan reagere hurtigt og effektivt.

Du kan se vores overvågning- og eskaleringsteam her,

Helpdesk teamet

Vores medarbejdere i helpdesk teamet står hver dag på mål for at sikre, at du altid kan komme igennem til os, samt at du hurtigt og effektivt får løst den opgave eller det problem, som forhindre dig i at komme videre med dine opgaver. Det er vores målsætning at besvare alle opkald indenfor 1 minut samt at løse din opgave indenfor 30 minutter, trækker sagen længere ud, så sendes den videre til vores overvågning og eskalerings team.

Du kan se vores helpdesk team her

Administrationen

Vores medarbejdere i administrationen har en vigtig rolle, idet de arbejder for alle teams i FLC Danmark. Her varetages mange forskellige funktioner, idet medarbejderne her sørger for vores reception, daglige indkøb af produkter til løsninger samt projektkoordinering, så systemkonsulenterne altid har deres kalender fuldt med opgaver, so skal udføres.

Du kan se vores administration her