HP EliteBook X360 1030 G3

Vi bliver introduceret til HP’s nyeste medlem af EliteBook-serien, HP Elitebook x360 1030 G3. Designet til det moderne kontor, og den professionelle på farten. Den har en masse features som bl.a.:

• HP Noise Cancellation Software
  • HP PhoneWise
  • HP Support Assistant
  • HP Recovery Manager
  • HP SureView
  • Og meget mere …

HP EliteBook X360 1030 G3 på farten

HP EliteBook X360 1030 G3 er ideel for den professionelle på farten, der har brug for det bedste i klassen. Den nye ultra-lyse skræm, gør det muligt altid at se hvad der foregår på skærmen. Ikke flere forstyrrelser af solen, der skinner ind på skærmen. Den matte skærm, med touch-funktion er efterspurgt af brugerene, og nu er den placeret på HP X360 1030 G3.

Skærmen er næsten 3 gange så lys, som den gennemsnitlige skærm på en Ultrabook. HP EliteBook x360 serien har taget alt vi elsker fra Spectre x360, og pakket det til til randen med virksomheds-centreret ekstramateriale. HP EliteBook x360 1030 G2 var en favorit blandt mange, grundet dens arbejdsomhed, pålidelige CPU, lange batterilevetid og meget mere. Det er naturligt af HP, at fornye denne serie, med en tredje generation i 2018.