FLC til Channel Trends+Visions

FLC Danmark sendte Mads Høiberg og Niels Høgh til Channel Trends+Visions i Ballerup. Til Trends+Visions ser og hører man om IT-producenters løsninger nu og i fremtiden. Derudover var de til foredrag med Thomas Jensen, Head of Worldwide Channel Sales Strategy & Sales Enablement at HP Inc. Thomas’ foredrag handlede om fremtidens IT marked, hvor vi i FLC fik ny viden, vi naturligvis vil dele ud af, så snart vi kan. Hans primære fokuspunkter var bl.a. Rapid Urbanization, Changning demographics, Hyper globalization og Accelerated innovation. Det kan du læse meget mere om, på HPs egen hjemmeside her

HP EliteBook X360 1030 G3

De blev også introduceret til HP’s nyeste medlem af EliteBook-serien – HP EliteBook X360 1030 G3. Designet til det moderne kontor, har den har en masse features som bl.a.:

• HP Noise Cancellation Software
  • HP PhoneWise
  • HP Support Assistant
  • HP Recovery Manager
  • HP SureView
  • Og meget mere …

Trends+Visions IT-messen har meget at byde på, og er ekstremt interessant for alle der interesserer sig for IT. Der er spændende foredrag, stande og meget mere.

Har du lyst til at følges med FLC Danmark næste år, bør du tilmelde dig til vores nyhedsbrev. Her gør vi opmærksom på de nyeste trends inden for IT, og sender invitationer ud, til bl.a. Trends+Visions.

Du kan tilmelde dig her: Tilmeld dig FLC Danmarks nyhedsbrev

CTV_FLC_2 CTV_FLC_3 CTV_FLC_4