FLC Danmark flytter til ny lokation

FLC Danmark er flyttet til ny lokation

Vi glæder os over, at vores flytning nu er gennemført. Der er stadig meget som mangler at falde på plads – men vi er operationelle fra den nye adresse.

Vi har naturligvis planer om, at invitere til en uformel dag i vores nye lokaler, når de er helt klar. Vi forventer dog først at være helt klar om 1-2 måneder og vender tilbage med en invitation til de som har lyst til at kigge forbi.

Vi vokser fortsat

Siden sidst er vi nu blevet lidt mere end 20 medarbejdere, idet vi indenfor kort tid udvider flere af vores teams, så vi samlet set er 23 medarbejdere i FLC.

• Helpdesk teamet, som er højt prioriteret udvides med én ny kollega, så de er i alt 5.
  • Konsulent teamet udvides 2. maj 2019, hvor vores nye kollega Bax Nguyen har første arbejdsdag. De er i alt 5 kollegaer inkl. Bax.
  • Vores overvågning- og eskaleringsteam blev for nylig udvidet, så de er i alt 3.
  • Salgs- og marketing teamet er fortsat i alt 5 kolleger, heraf én i marketing.
  • Administrationen udvider vi i morgen med en ny kollega, Pernille Maria Andersen, som skal arbejde med at få færdiggjort databehandler aftaler til alle kunder, hvor det er nødvendigt. De er i alt 5 kolleger.

Vores nye adresse er Brendstrupgårdsvej 21G, 8200 Århus N. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores nye lokaler.

Vi takker Jer – eksisterende og nye kunder for at I vælger at samarbejde med FLC Danmark om Jeres IT. Vi har mange spændende tiltag og planer, som skal sikre at FLC er blandt Danmarks bedste samarbejdspartnere indenfor IT. VI glæder os til at orientere om og realisere vores planer og tiltag, hvoraf flere er planlagt her i 2018.